קרי מגיב למשבר בווריורס, בקליפרס נרגשים מרונדו

סטף קרי. תקופה קשה לווריורס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

גולדן סטייט רשמה הפסד נוס והכוכב מודה שהקבוצה "עדיין לא מצאה פתרונות". הקליפרס גברו על הלייקרס בבכורה של הרכז החדש, ופול ג'ורג' השווה את שיתוף הפעולה עימו לזה שהיה לו עם ווסטברוק

(גודל טקסט)

לאחר שנוצחה על ידי אטלנטה הוקס, גולדן סטייט ווריורס סופרת כבר הפסד שביעי בשמונה משחקים, והיא מחזיקה בקושי במקום העשירי במערב, האחרון שמוביל לטורניר ה"פליי אין" שדרכו ניתן להגיע לפלייאוף. סטף קרי קלע 37 נקודות, אך כמו ברוב התקופה האחרונה, גם יכולת אישית טובה של הרכז לא מתבטאת בניצחונות. במקביל, בלוס אנג'לס קליפרס חגגו את הניצחון בדרבי על הלייקרס, ופול ג'ורג' שיבח את החבר החדש, רג'ון רונדו.

הווריורס ספרו הפסד נוסף במסעם במזרח, וכעת גם קרי מודה שהמצב של הקבוצה לא פשוט. כשנשאל על ידי העיתונאים כיצד הקבוצה מתכוונת לפתור את הבעיות שלה, הוא ענה בכנות: "אני לא יודע. זו בערך הפעם ה-20 ששאלו אותנו את השאלה הזו ועדיין לא מצאנו פתרונות". הקבוצה שהגיעה לחמישה גמרים בעשור האחרון, התרגלה בשנה וחצי האחרונות למציאות אחרת, רחוקה מאוד מהמאבק על הטבעת: כוכב הקבוצה הוסיף כי "לכולנו היו ציפיות גבוהות יותר למקום בו קיווינו להיות העונה. אני מקווה שאף אחד לא מרוצה מלהיות באמצע הטבלה". הקבוצה במאזן 27:23, וכשנותרו עוד 22 משחקים בלבד עד תום העונה הסדירה, בארה"ב תוהים אם הקבוצה בכלל תוכל לתקן ליקויים לאחר 50 משחקים.

לאחר ההפסד המשפיל נגד טורונטו ב-53 הפרש במשחק הקודם, קליי תומפסון הפצוע ערך שיחה עם חלק מהחשחקנים, והמאמן סטיב קר תירגל שינויים טקטיים באימון, אך נראה שגם זה לא מסייע לקבוצה בשלב זה. קרי סיפר כי "אנחנו לא יכולים לשחק כפי ששיחקנו ברצף המשחקים האחרונים ולצפות שדברים ישתנו. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, ויש אתגר שכולנו צריכים להתייצב בפניו. המצב כרגע לא נוח והוא מתסכל את כולם, אבל זה יהווה מבחן עבורנו למצוא דרך כדי להפוך את המשחקים שנותרו למשמעותיים. אני מקווה שכולם בחדר ההלבשה שונאים להפסיד, ושזה משמש עבורם כמוטיבציה להישאר מאוחדים ולמצוא דרך להשתפר".

רונדו. ניצחון בבכורה | Katelyn Mulcahy/Getty Image

לעומת זאת, נראה כי בלוס אנג'לס מצב הרוח הרבה יותר חיובי, לפחות בצד אחד של העיר, לאחר שהקליפרס הביסו את הלייקרס בדרבי. במהלך המשחק, רג'ון רונדו ערך את הבכורה במדי המנצחת, נגד האקסית שאיתה זכה באליפות בעונה שעברה. השחקן שחוזר מפציעה נמצא תחת הגבלת דקות, ולכן הוא שותף ל-12 דקות בלבד, בהן קלע שתי נקודות. לאחר הבכורה, הרכז הוותיק אמר שהמטרה שלו עד סוף העונה היא "לעלות לפרקט ולשמש כדוגמה לחברים בקבוצה. אני לא אוהב לדבר בלי שזה יתבטא במגרש, ואני רוצה שניתן לשני הכוכבים (קוואי לאונרד ופול ג'ורג') את הכדור במצבי קליעה נוחים יותר".

חברו החדש, פול ג'ורג', שיבח את השחקן שהגיע בטרייד מאטלנטה והשווה את השיתוף פעולה עימו לזה שהיה לו עם ראסל ווסטברוק באוקלהומה סיטי: "זה יעזור לי ולקוואי לשמור על אנרגיה. כששיחקתי עם ווסטברוק, הוא שם אותי במצבים נוחים, וזה יהיה אותו דבר עם רונדו. הוא יודע ליצור מהלכים. הוא מנהיג ואנחנו הולכים להקשיב לו. זה מה שאנחנו צריכים בחדר ההלבשה – מישהו שיגיד את מה שצריך להיאמר כדי להמריץ אותנו".

פול ג'ורג'. החמיא לחבר החדש | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי