"אצטרך להשאיר את הקבוצה עם הראש מעל המים": דייויס חוזר

אנתוני דייויס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

כוכב הלייקרס, שהפסידו 16 מ-30 המשחקים בלעדיו מאז שנפצע בגיד אכילס ובתאומים, ישוב לפעילות נגד דאלאס ויודע שבלי לברון, יהיה עליו להוביל את האלופה ליתרון ביתיות בפלייאוף

(גודל טקסט)

כחודשיים וחצי לאחר המשחק האחרון שלו, אנתוני דייויס צפוי לשוב הלילה (בין חמישי לשישי) לחמישיית לוס אנג'לס לייקרס במשחק נגד דאלאס מאבריקס. כוכב האלופה, שנפצע ב-14 בפברואר וסבל מדלקת בגיד אכילס וממתיחה בשריר התאומים, אמר שהוא מרגיש 100% בריא, אם כי הצפי הוא שישחק כ-15 דקות לאור החלודה שצבר בזמן שהיה מושבת.

דייויס בן ה-28 סיפר כי ברגע הפציעה חשש מקרע באכילס: "זה לא קרה לי אף פעם, אבל הרגשתי כאב חד כאילו זה נקרע, כאב שלא הרגשתי מעולם לפני זה. אז ידעתי שזה רציני. חשבתי שכנראה קרעתי את הגיד חלקית ובהחלט פחדתי מזה מאוד".

הלייקרס רשמו מאזן של 14 ניצחונות לעומת 16 הפסדים בזמן שהפורוורד ישב בחוץ, כאשר מתוך 14 המשחקים הראשונים בלעדיו הם ניצחו שבעה, אלא שאז נפצע גם לברון ג'יימס שנקע את הקרסול והאלופה הידרדרה מהמקום השני לחמישי בטבלת המערב. כשנותרו 14 משחקים עד לסיום העונה הסדירה, הקבוצה מעיר המלאכים רחוקים 2.5 משחקים מדנבר נאגטס, שמדורגת במקום הרביעי המעניק יתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף.

אחד חוזר, השני עדיין בחוץ. דייויס ולברון | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

דייויס הבהיר כי לברון צפוי להיעדר כשבועיים נוספים ואמר: "אצטרך לעזור לקבוצה להישאר עם הראש מעל המים עד שהוא יחזור, אבל הקבוצה הזו עשתה יותר ממה שהיינו יכולים לבקש". עד שנפצע, AD העמיד העונה ממוצעים של 22.5 נקודות ו-8.4 ריבאונדים.

שובו לפעילות יהווה גם הזדמנות ראשונה לשיתוף פעולה עם הרכש הכי משמעותי שביצעו הלייקרס במהלך העונה – אנדרה דראמונד, שהצטרף כשחקן חופשי לאחר שהתיר את חוזהו בקליבלנד קבאלירס: "אני חושב שנתרגל האחד לשני במהירות", אמר דייויס, "כי שנינו שחקנים שרוצים ללמוד אחד מהשני ולנצח משחקים בסופו של יום. כשיש לך שני שחקנים שרוצים לנצח, אתה מוצא את הדרך לגרום לזה לקרות".

דראמונד (במרכז). ישחק לראשונה עם דייויס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי