רשמית: מייק ג'יימס האריך חוזה בברוקלין נטס

מייק ג'יימס | Julio Aguilar/Getty Images

הגארד שפתח את העונה בצסק"א מוסקבה ועזב אותה עקב בעיות משמעת, ימשיך בקבוצת הכוכבים של סטיב נאש לעשרה ימים נוספים לאחר שהמועדון הודיע על כך בהודעה רשמית. ישתתף בפלייאוף?

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

לאחר שבסוף החודש שעבר עזב בצורה מפתיעה את צסק"א מוסקבה מהיורוליג וחתם בברוקלין נטס מה-NBA, היום (שני) מגיעות חדשות נוספות מכיוונו של מייק ג'יימס. הגארד בן ה-30 האריך את חוזהו במועדון מניו יורק בעשרה ימים נוספים, כך הודיעה הערב ברוקלין באופן רשמי בחשבון הטוויטר של הקבוצה.

כזכור, ג'יימס פתח את העונה באימפריה הרוסית ושיחק במדיה עד אמצע חודש אפריל, שם התרחש פיצוץ בינו לבין ההנהלה והמאמן, שבסופו של דבר גרם לפרידה הדדית בין הצדדים. לאחר ימים ספורים בלבד, האמריקאי הפתיע כשחתם בקבוצת הכוכבים של ברוקלין נטס, במדיה משחקים בין היתר קווין דוראנט, קיירי אירווינג וג'יימס הארדן. במהלך השבועיים ב"בארקלייס סנטר", ג'יימס ערך שש הופעות בהן רשם 6.2 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

ברוקלין מדורגת במקום השני בטבלת המזרח, כאשר היא עומדת על מאזן של 43 ניצחונות מול 22 הפסדים בלבד ובמרחק של חצי משחק מפילדלפיה הראשונה. במשחק האחרון ששיחקה נגד מילווקי באקס היא נכנעה ליאניס אנטטוקמפו וחבורתו לאחר משחק צמוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי