אנטטוקומפו הקפיץ כדור לקול תשואות הקהל: "רציתי להיות כדורגלן"

יאניס אנטטוקומפו | Quinn Harris/Getty Images)

כוכב מילווקי באקס גרם להיסטריה כאשר החל להקפיץ עם הרגל וסיפר לאחר ה-98:132 המוחץ על מיאמי היט בדרך ל-0:2 בסדרה: "אני אוהב כדורגל, יכולתי להקפיץ 300 פעמים". וגם: ההפגזה של פורבס והשיאים ברבע הראשון

(גודל טקסט)

מילווקי באקס ניצחה בקושי רב את מיאמי היט במשחק שפתח את הסדרה ביניהן ועלתה ל-0:1 רק לאחר הארכה, אבל הלילה (בין שני לשלישי) זו כבר הייתה אופרה אחרת לגמרי. יאניס אנטטוקומפו ושאר חבריו פתחו את המשחק בסערה, קלעו 46 נקודות תוך 12 דקות וירדו מהרבע הראשון ביתרון של 26 נקודות, הפרש שהאורחת ממש לא הייתה יכולה לחזור ממנו, הובסה 98:132 וכעת תנסה לשמור על הבית כשהסדרה תעבור למיאמי בסוף השבוע.

הרבע הראשון של מילווקי באקס הלילה היה היסטורי ולא רק בשל העובדה שהיא הגיעה ל-46 נקודות, אלא כי היא הפציצה 10 שלשות בפרק זמן זה. הבאקס למעשה השוו את שיא ה-NBA בזכות עשר השלשות שקלעו ברבע אחד וה-20:46 בתום הרבע הראשון משמעותו השוואה של שיא נוסף, ההפרש הגבוה ביותר במשחק פלייאוף בתום הרבע הראשון.

מעבר להיסטוריה שנרשמה, קשה לפספס את השוני הגדול בין שני המשחקים שפתחו את הסדרה: בראשון קלעה מילווקי חמש שלשות בלבד מ-31 ניסיונות, יומיים אחר כך היא הפגיזה חמש שלשות כשעוד לא הסתיימו שמונה דקות ברבע הראשון.

יד לוהטת. ברין פורבס | Quinn Harris/Getty Images

ברין פורבס, שהצטרף בתחילת השנה מסן אנטוניו ספרס, קלע חמש שלשות משישה ניסיונות ברבע הראשון וסיים עם 22 נקודות בסך הכל: "אם יש לנו מישהו כמוהו שהיד שלו חמה, אנחנו נשחק עליו", אמר ג'רו הולידיי לאחר המשחק, "הוא לא החטיא ובאותה נקודת זמן מסרנו לו את הכדורים ושיחקנו עליו – גם כי רצינו לראות מה יקרה".

בזמן שפורבס ירה מחוץ לקשת, יאניס אנטטוקומפו ניהל את המשחק מאזור הצבע וגם כך לא היה להיט שום מענה. ה"גריק פריק" הטביע שש פעמים וסיים עם 12 מ-23 מהשדה בדרך ל-31 נקודות, 13 כדורים חוזרים, שישה אסיסטים וגם שלוש חטיפות ב-31 דקות על הפרקט. אנטטוקומפו גם הצליח לשלהב את הקהל המקומי כאשר הקפיץ את הכדור על רגלו ועל ביצועי הכדורגל שלו אמר בסיום: "יכולתי להמשיך להקפיץ עוד 300 פעם, אני אוהב כדורגל ובילדותי רציתי לשחק כדורגל ולא כדורגל".

מן העבר השני, כוכב מיאמי היט ג'ימי באטלר קלע רק 8 זריקות מ-32 ניסיונות בשני המשחקים וגם בם אדבאיו זרק לסל בסך הכל 26 פעמים בשני המפגשים, קלע תשע זריקות בלבד ויחד הם קלעו 52 נקודות בשני ההפסדים, מספרים שאם יימשכו לא יותירו להיט שום סיכוי. כנשאל על כך באטלר לאחר התבוסה הקשה, השיב: "בצד החיובי לקראת המשחקים הבאים, יותר גרוע ממה שאנחנו משחקים אי אפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי