מאלון זעם על שחקני דנבר: "החמישייה הייתה איומה, חלקם פחדו"

נורמן פאוול חוגג על יוקיץ' | Steph Chambers/Getty Images

הנאגטס נכנעו 115:95 בפורטלנד ואיבדו את היתרון בסדרה, המאמן במסיבת עיתונאים לא שגרתית: "אולי זו הייתה קריאת השכמה. אם הייתם אומרים לי שלילארד יסיים עם 1 מ-10 מהשדה ואנחנו נפשל, לא הייתי מאמין"

(גודל טקסט)

אחת הסדרות המרתקות ביותר קיבלה הלילה (בין ראשון לשבת) טוויסט נוסף. פורטלנד טרייל בלייזרס ניצחה 95:115 את דנבר נאגטס וכך השוותה ל-2:2, אחרי שגם במשחק הראשון ניצחה ואז גנבה את הביתיות, אולם הפסידה לאחר מכן שני משחקים רצופים וכעת תזדקק לנצח לפחות פעם נוספת בדנבר.

למרות הסקור הגבוה והניצחון המשכנע של פורטלנד, הכוכב דמיאן לילארד קלע 10 נקודות בלבד ואת הפיקוד לקחו נורמן פאוול עם 29 נקודות וסי.ג'יי מקולום עם 21. מנגד, גם הכוכב האורח ניקולה יוקיץ' בלט בהיעדרו וסיים עם 16 נקודות ומדד הפלוס-מינוס הגרוע בשורות הנאגטס.

מייק מאלון, מאמן דנבר, הגיע טעון מאוד למסיבת עיתונאים והפתיע רבים כשביקר בחריפות את שחקניו: "שחקני החמישייה שלנו היו איומים, הרגשתי שחלקם פשוט פחדו, שיחקו נורא רך…אנחנו מוכרחים להיראות הרבה יותר טוב במשחק הבא בבית".

"אולי זו הייתה קריאת השכמה לקבוצה כדי שנתחיל לשחק חזק יותר", המשיך מאלון, "כשאנחנו משחקים בצורה חזקה אז קורים לנו דברים טובים והפעם אפילו לא היינו קרובים לזה, לא עבדנו מספיק קשה. אם הייתם אומרים לי שלילארד יסיים עם 1 מ-10 מהשדה ואנחנו נפשל, כנראה לא הייתי מאמין לכם".

ניקולה יוקיץ' | Steph Chambers/Getty Images

גם הסטטיסטיקה מגבה את מאלון ומראה שכשחקני החמישייה שלו היו על הפרקט, הנאגטס הובסו 26:49, קלעו רק 30 אחוז מהשדה ומנגד אפשרו לשחקני הטרייל בלייזרס לקלוע ב-65 אחוז מהשדה – בערב בו לילארד קלע 10 נקודות בלבד. ניקולה יוקיץ', כוכב הנאגטס, הסכים עם מאלון: "החמישייה שלהם הביסה אותנו ואנחנו בכלל לא הגבנו טוב. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב".

כך סיכם זאת לילארד מן העבר השני, בשם המנצחים: "כשהמשחק מתנהל בצורה כזו, אני מנסה לנהל אותו כך שהכל יהיה כשורה. אני מנסה לא להישאר פאסיבי מדי, אבל גם למצוא את המקום שלי כדי לא להפריע אם אני לא קולע טוב – ידעתי שאני לא צריך לכפות את עצמי על הקבוצה כשראיתי את החברים שלי שומרים חזק וקולעים היטב. אני לא צריך לקלוע 50 נקודות כל משחק ולהפוך לגיבור, אלא אנחנו צריכים לשחק טוב ולנצח".

דמיאן לילארד וסי.ג'יי מקולום | Steph Chambers/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי