החיים בת"א והמעבר למילווקי: אלייז'ה בראיינט בסרטון פרידה

אלייז'ה בראיינט | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

הגארד האמריקאי ששיחק בשנתיים האחרונות במדים הצהובים ועבר לבאקס מה-NBA נפרד מהמועדון: "שיחקתי ברמות הכי גבוהות באירופה, זה לא ייאמן. ת"א היא אחת הערים הטובות לגור בה בעולם". יזכה בטבעת אליפות עם יאניס?

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משלושה שבועות אלייז'ה בראיינט ביצע קפיצת מדרגה משמעותית עבורו, כשעבר ממכבי תל אביב ישירות למילווקי באקס מה-NBA, אחת המועמדות המובילות לזכות בטבעת האליפות בליגה הטובה בעולם. כעת, לאחר שהתאקלם לצד יאניס אנטטוקומפו וחבריו, אקס הצהובים נפרד מהמועדון בו הוא שיחק במהלך השנתיים האחרונות, ובמיוחד מאוהדי הקבוצה עבורם הוא שיתף סרטון מיוחד בו הוא מודה להם על התקופה במדי הקבוצה.

בראיינט פתח את דבריו עם וידוי: "אני מוכרח לומר שאני מעט עצוב, כי ישראל הייתה הבית שלי בשלוש השנים האחרונות. אני מאוד מעריך את כולם פה. בדרך כלל אתה מתחיל להעריך מקום שאתה גר בו רק לאחר שאתה עוזב אותו, אני מרגיש שיש דברים שלוקחים כמובן מאליו. במיוחד כשזה נוגע למגורים במקום כמו תל אביב, שזה אחד המקומות הכי טובים לגור בהם בעולם. החופים, העיר, זה שתמיד חם פה, צריך להיות אסירי תודה עבור מה שיש".

לאחר מכן, הוא הודה למכבי ת"א ואוהדיה באמצעות מכתב שכתב: "השנתיים האחרונות במכבי היו מדהימות עבורי ועבור משפחתי. הייתה לי ההזדמנות להתחרות ברמות הגבוהות ביותר באירופה, זה היה לא ייאמן. למדתי המון מהמאמנים ומחבריי לקבוצה, ואת הידע הזה אקח איתי למילווקי. מאז גיל 4 חלמתי לשחק ב-NBA, כל יום, כל שבוע, כל חודש וכל שנה בחיי עבדתי למען מטרה זו".

כזכור, בראיינט רשם שתי עונות במדי הצהובים, כאשר בעונה האחרונה הוא הפך לבורג מרכזי בסגל של יאניס ספרופולוס, עם 9.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בקצת יותר מ-23 דקות בממוצע למשחק ביורוליג. בליגת העל הישראלית הוא קלע 11.3 נקודות, הוריד 4.1 כדורים חוזרים, מסר 2.4 אסיסטים ואף רשם 1.1 חטיפות בממוצע למשחק. אגב, ב-NBA, הוא כבר הספיק להרשים כשקלע 16 נקודות במשחק הבכורה שלו במדי מילווקי באקס.

בראיינט מול דבון דוטסון משיקאגו בולס | Jonathan Daniel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי