הארדן נפצע, אך ברוקלין ניצחה 107:115 את מילווקי ועלתה ל-0:1

שחקני ברוקלין נטס חוגגים | Tim Nwachukwu/Getty Images

פחות מדקה בתוך המשחק המזוקן שוב מתח את שריר הירך האחורי, אבל הנטס השיגו יתרון בחצי גמר המזרח בזכות דאבל-דאבלים של דוראנט וגריפין, לצד 25 נקודות של אירווינג. 34 ו-11 ריב' ליאניס לא הספיקו לבאקס

(גודל טקסט)

הסיבוב השני הפלייאוף ה-NBA, דהיינו שלב חצי הגמר האזורי, נפתח הלילה (בין שבת לראשון) בחוף המזרחי כאשר ברוקלין נטס אירחה את מילווקי באקס ותוך פחות מבדקה במשחק איבדה את ג'יימס הארדן לפציעה, אבל קווין דוראנט וקיירי אירווינג דאגו להוביל את הקבוצה לניצחון 107:115 וליתרון 0:1 על יאניס אנטטוקומפו וחבריו. כעת, סטיב נאש והשחקנים שלו יקוו שהארדן יהיה כשיר להמשך הפלייאוף, על מנת שהסיכויים לאליפות לא יספגו פגיעה דרמטית.

הארדן ניסה לחדור לצבע בשניות הראשונות של המשחק ומתח את שריר הירך האחורי. למעשה, מדובר באותה הפציעה שהשביתה אותו ל-18 משחקים רצופים ו-20 משחקים בסך הכל בישורת האחרונה של העונה הסדירה. המזוקן נעדר משני מפגשים עם מילווקי, שניצחה אז את הנטס פעמיים, אולם הלילה ברוקלין הראתה שוב שמאגר הכישרון שלה עצום ונעזרה בתרומה חשובה מצדו של בלייק גריפין.

מילווקי הובילה 30:32 אחרי רבע אחד, אך המארחת הגיבה בשתי ריצות נפרדות של 0:8 שהעניקו לה יתרון דו ספרתי. הבאקס צימקו למינוס שתיים בלבד בתום המחצית הראשונה. קצב הקליעה הגבוה נשמר ברבע השלישי, בעיקר אצל ברוקלין שנהנתה מרצף אישי של שבע נקודות מצד דוראנט, בדרך ל-82:98 לקראת 12 הדקות האחרונות. מזה, האורחת כבר לא הצליחה לחזור.

הארדן חדר ומיד הרגיש מתיחה בשריר | Tim Nwachukwu/Getty Images

דוראנט הוביל את קלעי המנצחת עם 29 נקודות וגם הוריד 10 כדורים חוזרים, אירווינג הוסיף 25 ו-8 אסיסטים. ג'ו האריס היעיל צלף חמש שלשות מתוך תשעה ניסיונות בדרך ל-19 נקודות וגריפין הוותיק תרם 18, לצד 14 ריבאונדים. במילווקי, אנטטוקומפו סיים עם 34 ו-11 ריבאונדים, ברוק לופז סיפק 19 נקודות, ג'רו הולידיי 17 וכריס מידלטון הסתפק ב-13 בלבד, לצד 13 כדורים חוזרים.

האריס היה שם עבור הנטס, שעלו ל-0:1 | Tim Nwachukwu/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי