דיווח: סקוט ברוקס צפוי לקבל חוזה חדש בוושינגטון וויזארדס

סקוט ברוקס | Julio Aguilar/Getty Images

לידיעת דני אבדיה: לטענת העיתונאי קווינטון מאיו, הקבוצה תודיע לקראת סוף החודש על המשך ההתקשרות עם המאמן בן ה-55. ווסטברוק היווה פקטור מרכזי בהשארתו: "לא רוצים להרגיז את ראס", אמר גורם המעורה בפרטים

(גודל טקסט)

שרשרת ההפסדים בתחילת העונה והיכולת הירודה שגרמה להם, ערערו משמעותית את מעמדו של מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס, שבסופו של דבר הצליח להוביל את הקבוצה לפלייאוף ושם הודח בשבוע שעבר על ידי פילדלפיה 76' בסיבוב הראשון. נראה שלראשי המועדון זה הספיק, כי על פי דיווח שפורסם היום (שישי) בארצות הברית, ברוקס עומד לקבל חוזה חדש וימשיך להדריך את הקבוצה של דני אבדיה.

על פי העיתונאי קווינטון מאיו, הוויזארדס צפויים להודיע על המשך ההתקשרות עם ברוקס לקראת סוף החודש הנוכחי. המאמן בן ה-55 חתם על חוזה לחמש שנים בקיץ 2016, ובשלוש מתוך חמש עונותיו על הקווים הוא הוביל את וושינגטון לפלייאוף, אך רק פעם אחת ניצח בסדרה. בסך הכל, מאזנו עומד על 183 ניצחונות ו-207 הפסדים בעונה הסדירה, כאשר בפלייאוף הוא ניצח 10 משחקים והפסיד ב-14.

גורם שצוטט על ידי מאיו בידיעה טען כי האחראי העיקרי להחלטה להשאיר את ברוקס הוא, באופן לא מפתיע, ראסל ווסטברוק. בין הרכז המצטיין של הוויזארדס למאמן ישנה מערכת יחסים מצוינת, עוד מהימים המשותפים באוקלהומה סיטי, דבר שהיווה פקטור מרכזי בהסכמתו של ווסטברוק לעבור בטרייד לוושינגטון בתחילת העונה הנוכחית. "הם לא רוצים להרגיז את ראס", אמר אותו גורם.

מה שכן צפוי להשתנות על הספסל של וושינגטון הוא צוות העוזרים של ברוקס, שיעבור חריש עמוק, ליתר דיוק. לפי הדיווח של מאיו, כלל העוזרים של המאמן יוחלפו לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי