"סדרה קלאסית ל-2021": מילווקי וברוקלין עם הפנים למשחק השביעי

יאניס אנטטוקומפו, קווין דוראנט | Jonathan Daniel/Getty Images

הבאקס כפו 3:3 בסדרה, בודנהולצר הודה: "הנטס משתנים ממשחק למשחק". יאניס ויתר על השלשות, נתון מדהים לטאקר. נאש: "לא הייתה לנו הרבה אנרגיה". דוראנט "הסתפק" ב-32 נקודות: "לא ניסיתי לשחזר את משחק החמישי"

(גודל טקסט)

"משחק שביעי": זהו צמד המילים האהוב על כל חובב ספורט אמריקאי. שתי קבוצות נאבקות במשך שישה משחקים ולא מצליחות להגיע להכרעה, ולבסוף הכל מתנקז ל-48 דקות שקובעות מי תמשיך לחלום על אליפות ומי תסיים את העונה. הלילה (בין חמישי לשישי), מילווקי באקס כפתה משחק שביעי בסדרת חצי הגמר המזרח אחרי שגברה 89:104 על ברוקלין נטס. בסדרה הזו עדיין לא נרשם ניצחון חוץ, ואם הבאקס רוצים להעפיל לגמר מזרח שני בשלוש שנים, הם יהיו חייבים להשיג את ניצחון החוץ המיוחל.

הסדרה הוגדרה בארצות הברית כ-"קלאסית ל-2021" – מלאת פציעות, בלתי צפויה ודרמטית. באשר לפציעות, הן מגיעות בעיקר מהצד של ברוקלין. ג'יימס הארדן נפצע בתחילת המשחק הראשון ושב רק לחמישי, בעוד קיירי אירווינג החמיץ את שני המפגשים האחרונים. מאמן מילווקי, מייק בודנהולצר, אמר לאחר הניצחון של קבוצתו כי "הסדרה הזו די שונה. עבור ברוקלין, הקבוצה משתנה ממשחק למשחק. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל מי שעשוי לשחק במשחק השביעי".

כריס מידלטון היה נהדר עבור הבאקס עם שיא קריירה בפלייאוף של 38 נקודות, בעוד יאניס אנטטוקומפו הוסיף 30 נקודות ב-17 ריבאונדים. כידוע, הכוכב היווני זוכה לביקורות רבות על היכולת החלשה שלו מחוץ לקשת, והלילה הוא זרק אפילו פעם אחת מטווח זה, לראשונה בפלייאוף מזה שלוש שנים. "לא זרקתי שלשה, אבל אני רק מנסה להיות אגרסיבי", אמר אנטטוקומפו, "אני נהנה מהמשחק כשאני מערב את החברים שלי ומשחק על החוזקות שלי".

שחקן נוסף שהיה קריטי עבור הניצחון של הקבוצה הביתית היה פי. ג'יי טאקר. אמנם השחקן שהגיע במהלך העונה הסתפק בשלוש נקודות, אך בדקות שלו על המגרש הקבוצה ניצחה ב-30 נקודות והוא הקשה בצד ההגנתי על כוכב היריבה, קווין דוראנט. כזכור, במשחק החמישי בסדרה סיפק דוראנט משחק היסטורי כשרשם טריפל דאבל בו קלע 49 נקודות.

טאקר סיפר אחרי המשחק כי "דוראנט הוא אולי הקלעי הכי גדול בדור הנוכחי. הוא הולך להיות הרבה עם הכדור וכולם יודעים את זה. לשמור על דוראנט זו משימה קשה עבור כל אחד, אני לא חושב שאפשר לנטרל אותו לגמרי. מה שאפשר לעשות זה לגרום לו לעבוד קשה. זה הפלייאוף, אנחנו מחכים לזה כל החיים. אנחנו נאבקים ונמשיך להילחם גם במשחק השביעי".

נדמה שטאקר עשה עבודה טובה, אם לשפוט לפי דבריו של דוראנט ש"הסתפק" ב-32 נקודות: "לא ניסיתי לשחזר את המשחק החמישי. רק ניסיתי לשחק כל מהלך בנפרד. אני לא מנסה להיות גיבור. אני יודע שאני לא יכול לנצח לבד אז אני מנסה לשחק בדרך הנכונה ולזרוק כשאפשר. עם חלק מהזריקות מיהרתי כי רציתי להחזיר אותנו לקצב ולשנות מומנטום".

מאמן הנטס, סטיב נאש, הודה שזה פשוט לא היה הערב של הקבוצה שלו: "השחקנים שלנו היו קצת תשושים, לא היינו בשיא שלנו. אנחנו מתמודדים עם יותר מדי דברים שהולכים נגדנו. לא הייתה לנו הרבה אנרגיה כל הערב וכשאתה לא מצליח להיכנס לקצב המשחק נהיה עוד יותר קשה. זה סוג של מקרה הביצה והתרנגולת – האם הקצב נובע מהחוסר באנרגיה או להפך? זה פשוט לא היה המשחק הכי טוב שלנו. לא היינו מספיק טובים ועכשיו צריך לראות איך נגיב".

ג'רו הולידיי, קווין דוראנט | Jonathan Daniel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי