החשש הוסר: אנטטוקומפו לא סובל מקרע ברצועה הצולבת

יאניס אנטטוקומפו מדדה החוצה | y Kevin C. Cox/Getty Images

הכוכב הגדול של הבאקס נאנק מכאבים ונטש את הפרקט בהפסד 110:88 לאטלנטה שקבע 2:2 בתום משחק מספר 4 בגמר המזרח, אך בבדיקות שנערכו לא נמצא נזק חמור בברכו. היווני בספק להמשך הפלייאוף

(גודל טקסט)

אם יש דבר אחד שמדאיג את אנשי מילווקי באקס יותר מהדחה בגמר המזרח, זו פציעה רצינית של יאניס אנטטוקומפו. הלילה (בין שלישי לרביעי) ספגה הקבוצה 110:88 והמשמעות היא שאטלנטה הוקס השוותה ל-2:2, כאשר במהלך הרבע השלישי נפצע היווני ברגלו ולא חזר לשחק. לאחר סבב בדיקות, הוסרו החששות שהיו לגבי קרע ברצועה הצולבת ולא נמצא נזק חמור בברכו.

בשלב זה כמובן לא ידוע ואין שום הערכה לגבי מועד חזרת ה"גריק פריק" לפרקט, וכעת הוא בספק להמשך הסדרה, אך מנגד נשללה האפשרות לפציעה גדולה שתשבית אותו לזמן רב. אטלנטה הפכה לפייבוריטית להעפיל לגמר ה-NBA.

"אנחנו נראה מחר נראה מה מצבו של יאניס", אמר בסיום המאמן מייק בודנהולצר, "יש לנו קבוצה מעולה, סגל מדהים", הוסיף בניסיון להרים את מצב הרוח, אולי בידיעה שעל חזרת היווני בזמן הקרוב אין לו מה לפנטז.

בניגוד למילווקי שאיבדה את הכוכב ברבע השלישי, אטלנטה הוקס נאלצה להסתדר לאורך כל המשחק ללא טריי יאנג שנפגע במשחק השלישי בסדרה ומי שחיפה על חסרונו היה לו וויליאמס, שקלע 21 נקודות ולו סייע בוגדן בוגדנוביץ' שתרם 20 נקודות.

"כשעה לפני המשחק ידעתי שאני אעלה בחמישייה, אז אמרו לנו שטריי ייעדר", סיפר וויליאמס, "באותו רגע חבשתי כובע אחר והתחלתי להתכונן למשחק. כולנו שיחקנו עם ביטחון ואנחנו מוכנים לחזור למילווקי ורוצים לחזור משם עם ניצחון".

קאפלה ואנטטוקומפו ברגע הפגיעה | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי