"החזרה של אנטטוקומפו באוויר": כוכב מילווקי ישוב מוקדם מהצפוי?

יאניס אנטטוקומפו | Patrick McDermott/Getty Images

ה"גריק פריק" צפה בחבריו מכניעים את אטלנטה ועולים ל-2:3 בגמר המזרח, משמע שהם במרחק ניצחון אחד מעלייה לגמר לראשונה מאז 1974 - אך בקבוצה מסרבים לומר מתי הוא צפוי לחזור. וגם: השיא של לופז והמסר של הוליידי

(גודל טקסט)

מילווקי באקס רחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לגמר ה-NBA, שם כבר ממתינה פיניקס סאנס. הלילה (בין חמישי לשישי), גם ללא יאניס אנטטוקומפו הפצוע, הירוקים ניצחו 112:123 את אטלנטה הוקס, עלו ליתרון 2:3 בגמר המזרח והם כאמור ניצחון אחד אחרון מעלייה ראשונה לגמר מאז 1974!

הבאקס שלטו ושמרו על יתרון לכל אורך המשחק, זאת על אף שאנטטוקומפו, שנפצע בשחק מספר 4, צפה בחבריו מהיציע ויש לציין שהיה תזזיתי לפרקים ולא נראה כמי שיהיה מושבת כעת תקופה ארוכה. גם ללא ה"גריק פריק", ברוק לופז קלע 33 נקודות, כריס מידלטון סיים במרחק שני אסיסטים מטריפל דאבל ושחקני המארחת הוכיחו שהם בהחלט יכולים לטעון לכתר גם ללא הכוכב הגדול.

לאור האמור לעיל, השאלה הגדולה הייתה ונותרה מתי יחזור היווני לפרקט. אחרי שבקבוצה שללו אפשרות של קרע ברצועה הצולבת או כל פציעה חמורה אחרת כתוצאה מהנחיתה הלא טובה בניסיון לחסום את קלינט קאפלה, כעת ממתינים לעדכונים מהצוות הרפואי שבשלב זה מבהיר שלא ניתן להציב לוח זמנים לחזרה של אנטטוקומפו – מצד אחד מעלה חשש שאנטטוקומפו אולי לא יספיק לשוב העונה, מנגד זהו גם אולי רצון הארגון שלא לחשוף מתי הכוכב יחזור.

ב-ESPN נכתב שמקורות בסביבת הבאקס טענו כי חזרתו נראית קרובה: "זה באוויר", נכתב בכותרת. המאמן מייק בודנהולצר סיפר לאחר הניצחון במשחק החמישי בסדרה שאנטטוקומפו עבד בחדר הכושר, אבל לא עלה על הפרקט כלל.

יאניס אנטטוקומפו חוגג עם בובי פורטיס | Stacy Revere/Getty Images

"כבר שיחקנו בעבר משחקים בלי יאניס, בלי כריס וגם בלי ג'רו (הולידיי), בלי כל מי שעולה לכם בראש", אמר בודנהולצר באופטימיות רבה חרף היעדרות זוכה ה-MVP פעמיים, "אם יש לך שלד טוב ויציב ושיטה מתפקדת, אפשר לשחק ברמה הכי גבוהה שיש בשני צדי המגרש וכלל לא משנה מי משחק"

לופז, שקלע שיא קריירה בפלייאוף (וגם שיא עונתי, לא קלה 30 נקודות מאז אוגוסט), אמר הסנטר לאחר הניצחון: "זה מאוד מרגש, אבל שום דבר עדיין לא נגמר. נצטרך להגיע גם למשחק הבא עם אותה אנרגיה ולהשקיע את אותו מאמץ". הולידיי הוסיף: "רצינו לצאת לפרקט מאוד אגרסיביים, זה משהו שהיה חשוב לנו כי במשחקים באטלנטה הרגשנו שהם ממש חובטים לנו בפרצוף – אולי זו האנרגיה מהקהל או ממה שלא יהיה, אבל כיסחו אותנו והפעם לא רצינו לקחת סיכונים. רצינו להכות ראשונים הפעם".

ברוק לופז עם מאמנו מייק בודנהולצר | Stacy Revere/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי