מילווקי מצפה להגיע יותר לקו, אנטטוקומפו לא פוחד מההקנטות

יאניס אנטטוקומפו | Christian Petersen/Getty Images

במשחק הראשון בסדרת הגמר השופטים שלחו את הבאקס לזרוק עונשין 10 פעמים פחות מפיניקס, והמאמן בונדהולזר אמר: "זה מתסכל". הכוכב התייחס להפרעות הקהל כשהוא זורק מקו. וגם: דווין בוקר בדרך לשבירת שיא היסטורי

(גודל טקסט)

רק ארבע קבוצות בהיסטוריה של סדרות הגמר ב-NBA הצליחו לחזור מפיגור 2:0, ולכן מילווקי באקס יודעת שאם תפסיד לפיניקס סאנס גם במשחק השני הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00), מצבה יסתבך משמעותית. הקבוצה מאריזונה, שעלתה אתמול לפנות בוקר ליתרון 0:1 בסדרה, תארח שוב ותקווה להשיג מקדמה גדולה אף יותר לקראת המעבר לוויסקונסין לשני המשחקים הבאים.

יאניס אנטטוקומפו הצליח להתאושש בזמן למשחק הראשון והיה פעיל עם 17 כדורים חוזרים, בין השאר, אך נעצר על 20 נקודות לאחר שזרק לסל רק 11 פעמים, ובנוסף סיים עם 7/12 מקו העונשין. אלופת המזרח תזדקק לתרומה התקפית גדולה יותר מהכוכב הבכיר שלה, כשהוא מצדו יצטרך לעמוד בלחץ ברגע שיישלח לקו, על מנת שלא להרוס לקבוצה שלו.

במהלך הפלייאוף, אוהדי היריבות החלו להקניט את היווני בכל פעם שהגיע תורו לזרוק עונשין, וספרו בקולי קולות מ-1 עד 10 בשל הטענות נגד הכוכב כי הוא מפר את החוק בכך שמושך זמן רב מדי לפני שהוא מרים זריקה. אנטטוקומפו התייחס לכך: "ברור שאתה שם לב לזה כשיש 20,000 איש שצועקים 'אחד, שתיים, שלוש, ארבע'. זה כנראה משהו שילווה אותי בשארית הקריירה, אז נותר לי רק להשלים עם זה וליהנות מזה. זה לא ייפסק, אז צריך ללמוד לחיות עם זה".

מילווקי הגיעה לקו העונשין רק 16 פעמים במשחק האחרון, בעוד פיניקס נשלחה ל-26 זריקות משם. מאמן הבאקס מייק בודנהולזר הודה כי אותו פער היה משמעותי מאוד: "זה חלק עצום מהמשחק. אנחנו קבוצה שמתגאה ביכולת לעשות הגנה מבלי לבצע עבירות. לא זוכר מתי בפעם האחרונה יריבה שלנו הגיעה ל-25 זריקות עונשין. זה מתסכל מאוד, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה ולמנוע מהם להגיע לקו, ומצד שני להיות אגרסיביים יותר בהתקפה כדי לסחוט זריקות בעצמנו".

בודנהולזר ולופז. הבאקס מצפים ליותר שריקות | Stacy Revere/Getty Images

בצד של הסאנס, מי שמקבל את מירב הקרדיט, ובצדק, על הצלחת הקבוצה בעונה הנוכחית, הוא כריס פול שהצטרף בקיץ הקודם ובגיל 36 הוביל את פיניקס להופעתה הראשונה בסדרת הגמר מזה 28 שנים. יחד עם זאת, לכולם ברור כי חלקו של דווין בוקר גדול לא פחות ולזכות הקלע עומדת העובדה שהוא טיפס עם הקבוצה ממש מלמטה.

"D-Book", שעורך השנה את הופעת הבכורה שלו בפלייאוף בקריירה, יהפוך ככל הנראה לשיאן הנקודות בהיסטוריית ה-NBA לשחקן בעונתו הראשונה בפלייאוף, כאשר נכון לעכשיו הוא עומד על 459 בסך הכל ורחוק 72 נקודות בלבד מריק בארי שבמקום הראשון בכל הזמנים, עם 521 נקודות בפלייאוף 1967.

דווין בוקר. בדרך לשבירת שיא | Michael Gonzales/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי