האליפות מתקרבת: פיניקס ניצחה את מילווקי ועלתה ל-0:2 בגמר

ג'רו הולידיי שומר על כריס פול | Christian Petersen/Getty Images

הסאנס ממשיכים את המסע החלומי לעבר אליפות ראשונה בהיסטוריה. הפעם הם ניצחו 108:118, ולבאקס יש סיבה לחשוש מכיוון שארבע קבוצות בלבד הצליחו לחזור מפיגור 2:0 בסדרות לדורותיהן. יאניס להט, אך חבריו אכזבו

(גודל טקסט)

פיניקס הולכת ומתקרבת לעבר האליפות הראשונה בתולדותיה. הסאנס גברו הלילה (בין חמישי) לשישי 108:118 על מילווקי ועלו ל-0:2 בסדרת גמר ה-NBA, זאת אחרי ה-105:118 במשחק הראשון. רק ארבע קבוצות בהיסטוריה של סדרות הגמר ב-NBA הצליחו לחזור מפיגור 2:0, ולבאקס בהחלט יש סיבה לחשוש.

הקבוצה מאריזונה בעצם ניצחה בשני המשחקים הראשונים של הסדרה, אותם היא אירחה, ושני המשחקים הבאים ייערכו בוויסקונסין. המשחק השלישי ייערך בלילה שבין ראשון לשני, וניצחון של פיניקס יסגור כמעט סופית את הסיפור.

יאניס אנטטוקומפו, שהצליח להתאושש בזמן למשחק הראשון, היה נראה כבר יותר טוב הפעם וכבר לא חלוד, כאשר היה בערך היחיד שהגיע למשחק אצל מילווקי, ובזמן שהוא סיפק ערב מצוין באופן אישי – חבריו אכזבו וירדו מנוצחים. יאניס, אפשר להגיד, השאיר לבדו את הבאקס במשחק עם 42 נקודות ו-12 ריבאונדים – אבל זה לא הספיק.

יאניס אנטטוקומפו, דווין בוקר | Ralph Freso/Getty Images

פיניקס, מבחינתה, שוב הציגה ניצחון משכנע ונראה שהסדרה הזו הולכת לכיוון חד צדדי. הכדורסל הקבוצתי הנפלא שלה ממשיך לרגש, החמישייה שפתחה סיימה כולם עם ספרות כפולות. הסאנס סיפקו ערב גדול מחוץ לקשת (20 מ-40), אחוזים נהדרים מהעונשין, ומקווים מאוד שהמשחק הזה היה המשחק הביתי האחרון שלהם לעונה.

מילווקי פתחה טוב יותר את המשחק והובילה לאורך רוב הרבע הראשון. היתרון שלהם עמד בשיאו על 9 נפרש, ארבע דקות לסיום הרבע. דווין בוקר סידר לפיניקס יתרון ראשון במשחק רגע לפני סיום הרבע, אך עדיין הבאקס ירדו ביתרון בסיומו עם 26:29.

מופע השלשות של הסאנס, שהחל ברבע הראשון, תפס תאוצה ברבע השני והקבוצה החלה מעט לברוח כאשר עלתה ליתרון דו ספרתי וירדה למחצית ב-45:56. ברבע השלישי, כשההפרש של פיניקס גדל ל-14, אנטטוקומפו התעורר, צמצם עם 20 נק' ברבע (2 בלבד מהעונשין), אך עד לסיום הרבע שוב הפער עמד על דו ספרתי – 78:88 לסאנס.

כריס פול, מיקל ברידג'ס | Christian Petersen/Getty Images

ברבע האחרון נרשמה נדנדת נקודות, יאניס המשיך לשמור על מילווקי במשחק, אבל בערב חלש של חבריו הפער לא צומק ליותר מחמש נקודות, ובסופו של דבר, כאומר, פיניקס הצליחה לנצח גם את המשחק השני בהפרש דו ספרתי.

דווין בוקר הוליך את רשימת הקלעים של המנצחת עם 31 נק'. מיקל ברידג'ס סיים עם 27 נק', כריס פול עם 23 נק' ו-8 אסיסטים. אצל הבאקס, הקלע המוביל אחרי אנטטוקומפו (42 נק') היה ג'רו הולידיי עם הרבה הרבה פחות – 17 נק' בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי