מאמן חדש לאבדיה: ווס אנסלד ג'וניור מונה למאמן וושינגטון וויזארדס

ווס אנסלד ג'וניור | Streeter Lecka/Getty Images

בנו של אגדת המועדון, ווס אנסלד, חתם לארבע שנים בקבוצה מהבירה ויאמן את הנציג הישראלי ב-NBA. עוזר המאמן של דנבר בשש העונות האחרונות יהפוך לראשונה בקריירה למאמן ראשי: "זו הגשמת חלום וסגירת מעגל"

(גודל טקסט)

אחרי שבועות ארוכים של חיפושים, וושינגטון וויזארדס סוף סוף מצאה את האיש שיעמוד על הקווים בעונה הבאה. הקבוצה מבירת ארצות הברית הגיעה לסיכום עם ווס אנסלד ג'וניור שחתם על חוזה לארבע עונות ויהפוך למאמנו החדש של דני אבדיה, ימים ספורים לאחר שנודע כי הוא המועמד הבכיר לתפקיד.

כזכור, הוויזארדס נפרדו הקיץ ממי שאימן אותם בחמש העונות האחרונות, סקוט ברוקס, שבינתיים התמנה לעוזר מאמן בפורטלנד טרייל בלייזרס. מאז שנודע על עזיבתו, המרוץ אחר משרת האימון בקבוצה היה ארוך וממושך, אך בסופו של דבר הפור נפל על אנסלד, שלראשונה בקריירה יהיה מאמן ראשי ב-NBA. אנסלד שימש כעוזר המאמן בוויזארדס בין 2005 ל-2011, ולאחר מכן שימש באותו התפקיד גם בגולדן סטייט ואורלנדו. בשש העונות האחרונות שימש אנסלד כעוזר המאמן של מייק מאלון בדנבר נאגטס.

לאנסלד יש קשר משפחתי עם הקבוצה מעיר הבירה, שכן אביו, ווס אנסלד, הינו אחת האגדות הגדולות ביותר של המועדון. שחקן העבר, שהלך לעולמו בשנה שעברה בגיל 74, הוביל את הוויזארדס לאליפות היחידה שלה ב-1978 כאשר נבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר. כעת, בנו סוגר מעגל וכאמור מקבל בפעם הראשונה את המפתחות להוביל קבוצת NBA כמאמן ראשי.

אנסלד ג'וניור סיפר בהתרגשות לאחר ההודעה הרשמית: "רוצה להודות על ההזדמנות להוביל קבוצה מוכשרת על המגרש ומחוצה לו ולהמשיך להניע אותה בכיוון הנכון. להפוך למאמן ראשי ב-NBA זו מטרה שרדפתי אחריה כל חיי הבוגרים, ולהגשים את החלום הזה בסגירת מעגל שכזו בוושינגטון זה מיוחד".

המנהל המקצועי, טומי שפרד, בירך על מינוי המאמן החדש: "ווס הוא אחד מעוזרי המאמנים הכי מוערכים ב-NBA והוא בהחלט הפריד את עצמו מקבוצה גדולה ומגוונת של מועמדים ששקלנו למנות לתפקיד. הרזומה שלו כטקטיקן, תשומת הלב לפרטים בשני צידי המגרש, יכולת פיתוח השחקנים והאופי הנהדר שלו במהלך למעלה מעשרים שנות אימון לא הותירו לנו ספק כי הוא הבחירה הנכונה להוביל את הקבוצה לצעד הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי