חמש נקודות לדני אבדיה בניצחון הגדול של וושינגטון על ממפיס

הפורוורד גם הוסיף 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה ב-87:115 הקליל של הוויזארדס. הארל וביל הצטיינו, מוראנט נעצר על 11 נקודות אצל הגריזליס

(גודל טקסט)

אחרי שספגה שני הפסדים ברצף, וושינגטון וויזארדס חזרה לנצח, כשגברה הלילה (בין שישי לשבת) 87:115 על ממפיס גריזליס. דני אבדיה, שבמשחק הקודם (109:100 מול טורונטו) קלע שיא עונתי של 11 נקודות, הסתפק הפעם בחמש נקודות (2 מ-6 מהשדה, 0 מ-2 ל-3, 1 מ-4 מקו העונשין) יחד עם שבעה ריבאונדים, שלושה אסיסטים, חסימה ושני איבודים ב-28 דקות.

הפורוורד לא פתח טוב את המשחק זאת בניגוד לוושינגטון, שפתחה פער של עשר נקודות בירידה למחצית. למעשה, את שני סלי השדה היחידים שלו במשחק קלע אבדיה ברבע הרביעי, אז כבר הניצחון היה בכיס של קבוצתו. הוא הוסיף חסימה ענקית על סנטר היריבה ג'ארן ג'קסון ג'וניור, וזכה על כך למחמאות רבות ברשתות החברתיות.

הגריזליס הצליחו לנגוס בהפרש במחצית השנייה, אך מהר מאוד ראו את היריבה רצה 6:23, בורחת להפרש דו ספרתי ולא מביטה לאחור עד לסיום. הוויזארדס עלו למאזן 3:6 בזכות הניצחון בעוד שממפיס ירדה ל-5:4 אחרי שני הניצחונות הרצופים על דנבר.

שבעה משחקני וושינגטון קלעו בספרות כפולות, כשאת רשימת הקלעים הוביל מונטרז הארל עם 18 מהספסל, אליהן הוא הוסיף גם שמונה ריבאונדים. בראדלי ביל סיים עם 17 וקייל קוזמה קלע 13. מנגד, ג'ה מוראנט, מהשחקנים הלוהטים בליגה מאז החלה העונה, נעצר על 11 נקודות בלבד ב-4 מ-17 מהשדה.