ראסל VS צ'מברליין, גרסת 2022: "יאניס וטייטום מפתחים יריבות אגדית"

play
בכל מקום על המגרש. יאניס מול טייטום | רויטרס
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט אחרי שנפצע 00:17

ארה"ב ממתינה בקוצר רוח למשחק 7, שיכריע את הדו קרב הסוחף בין כוכבי בוסטון ומילווקי: "ככה נראו המפגשים הראשונים בין לברון לפירס"

(גודל טקסט)

יאניס אנטטוקומפו וג'ייסון טייטום יודעים: המשחק השביעי הערב (ראשון, 22:30) בין מילווקי לבוסטון יהיה פרק חשוב ביריבות החדשה שמתהווה בין השניים. אחרי הדו קרב הענק במשחק 6, בו טייטום צלף 46 נקודות ויאניס הגיע ל-44, ארצות הברית מחכה בקוצר רוח למשחק הערב, שעשוי להוות צומת קריטי בקריירות של כל אחד מהם.

אנטטוקומפו אמנם כבר זכה באליפות בעונה שעברה, אמנם כבר הוכתר פעמיים ל-MVP, אמנם מוכיח בשנתיים האחרונות שהוא כנראה השחקן הטוב בעולם כיום, אבל יודע שהעפלה לגמר המזרח על חשבון בוסטון החזקה בתנאים לא קלים, תחזק עוד יותר את מעמדו; טייטום אמנם כבר הדיח את קווין דוראנט וברוקלין בסוויפ, אמנם כבר הציג יכולת מופתית בשני צידי המגרש בסיבוב הראשון והראה שהוא קורץ מחומר מיוחד גם בפלייאופים קודמים, אבל עדיין לא עבר מכשול גבוה כמו זה שמציבים לו יאניס והאלופה המכהנת.

ג'ייסון טייטום יאניס אנטטוקומפו
שלא ייגמר לעולם. יאניס מול טייטום | רויטרס

"רואים בסגנון המשחק שלהם שזה לו המצ'אפ הכי טבעי שיש. יאניס העריץ את מג'יק ג'ונסון וקווין גארנט בצעירותו, בעוד טייטום ניסה לחקות את קובי בריאנט. אבל זה לא באמת משנה את העובדה שכנראה שמדובר ביריבות הגדולה הבאה של המזרח, אולי של ה-NBA כולו", ציינו ב-ESPN. "אם צפיתם במשחקים בין השניים עד עכשיו, אין סיכוי שלא תרצו לראות מזה עוד ועוד. עדיין מוקדם להעריך ולנבא כמה פעמים הם עוד ייפגשו בפלייאוף בעתיד, אבל הנתונים ברורים: יאניס בן 27. טייטום בן 24. הם צעירים, הם נכנסים לשיא שלהם, ונראה שהם מתכננים את העתיד שלהם באותן קבוצות. המנצח במשחק הערב ירגיש שהוא זכה בכל הקופה, המפסיד יהיה שבור – ויחכה למפגש הבא. מה עוד אוהד כדורסל יכול לבקש?".

גם ב-NBC מתרגשים מהתנגשות הכוכבים הערב, ובסדרה בכלל. "קשה להיזכר בפעם האחרונה שבוסטון הייתה חלק מיריבות כזו, שכוללת שני כוכבי על לפני השיא שלהם. היריבות בין טייטום ליאניס עשויה להפוך לגרסה העכשווית של ראסל מול צ'מברליין. ככה נראתה היריבות בין פול פירס ללברון ג'יימס בתחילתה", כתבו. "יהיה נהדר לעקוב אחרי היריבות הזו לאורך השנים, ולראות איך היא מתפתחת, איך כל אחד מהם מתפתח ומשתנה. התוצאה במשחק 7 הערב תהיה כמעט שולית ביחס לסיפור האמיתי. חבל שאחד מהם יצטרך להפסיד, אבל גם מי שיילך הביתה יזכור וינתחם: סיום העונה שלהם, הוא גם תחילתה של יריבות אגדית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי