דיווח: פ.ס.ז' הציעה למנצ'סטר יונייטד את ניימאר תמורת פוגבה

ניימאר
ניימאר | AFP

בדרך לטרייד מטורף? על פי הפרסום, הקבוצה מעיר האורות כבר פנתה במטרה לקדם את המהלך, אולם השדים האדומים חוששים שהגעתו של הברזילאי תוביל לפילוג בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

השמועות סביב עתידו של ניימאר אינן פוסקות ובאנגליה מפרסמים מפרסמים היום (שני) שפריז סן ז'רמן הציעה למנצ'סטר יונייטד טרייד, במסגרתו הכוכב הברזילאי יעבור לאנגליה ופול פוגבה יעשה את הדרך לעיר האורות.


בדיווח נטען שפריז כבר פנתה ליונייטד והחלה לנהל שיחות במטרה לקדם את עסקת הענק, אך השדים האדומים אינם בטוחים שאפשר להוציא את המהלך לפועל מבחינה כלכלית. שכרו של ניימאר בעיר האורות עומד על 900 ליש"ט בשבוע, יותר מכפול מאלכסיס סאנצ'ס, המשתכר הבכיר בתיאטרון החלומות.


עוד נטען כי ראשי מנצ'סטר יונייטד, שהחליטו לשנות מדיניות ולהשקיע בשחקני רכש צעירים, נחושים להשאיר את פוגבה וחוששים מכך שהגעתו של ניימאר, שכאמור מרוויח סכומי עתק בצרפת, עלולה לפלג את חדר ההלבשה.


כזכור, אתמול נטען בספרד שניימאר שלח הודעה בקבוצת הוואטסאפ הסגורה של שחקני ברצלונה וכתב: "תהיו רגועים, אני חוזר", אולם נכון לרגע זה ההצעה של אלופת ספרד לא מספקת את פריז סן ז'רמן שמוכנה לשחרר את הברזילאי רק תמורת כסף ושחקנים או הצעה אסטרונומית.


בקיץ 2017, כזכור, הרעידה פריז סן ז'רמן את הכדורגל העולמי כאשר הפעילה את סעיף השחרור, שילמה לברצלונה 222 מיליון יורו והפכה את ניימאר לכדורגלן היקר בתולדות המשחק. במהלך השנתיים שלו בעיר האורות רשם הברזילאי 58 הופעות בסך הכל בהן תרם 51 שערים ועוד 29 בישולים. השחקן, כזכור, לא עומד לרשות הסלסאו בקופה אמריקה בגלל פציעה וכרגע מתמודד גם עם חשד באונס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי