בספרד מתמוגגים מבארסה: "שירה בתנועה של ה-M-S-G"

אנטואן גריזמן, לואיס סוארס
אנטואן גריזמן, לואיס סוארס | Manuel Serrano Arce/Getty Images

גריזמן, סוארס ומסי ששיחקו יחד לראשונה העונה הציתו את הדימיון. "ההתקפה עובדת בדרך לפסגה". האורוגוואי ממשיך לטפס בטבלת כובשי המועדון. ואלוורדה: "הם הבינו זה את זה בצורה נפלאה". קאמבק מוצלח לאומטיטי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה ספגה לא מעט ביקורות על פתיחת העונה על אף שנאלצה להתמודד עם מכת פציעות של משחקי המפתח. והנה, נראה שאלופת ספרד מעלה הילוך. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה הביסה 0:3 את אייבר בזכות משחק מצוין של שלישיית החוד ששיחקה לראשונה העונה יחד, ורשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. ברצף הזה כבשה ברצלונה 11 שערים וספגה אחד בלבד. הפרס היה ההעפלה למקום הראשון בטבלה, לפחות עד למשחקה של ריאל מדריד ב-22:00 נגד מאיורקה.


ב"ספורט" נכתב: "הטרינדט (השלישייה) של בארסה מוצג באייבר" וכותרת נוספת הייתה: "שירה בתנועה" כשאנטואן גריזמן שכבש את השער הראשון, בישל את השני וסיפק מסירה נפלאה בשער האחרון – זכה למחמאות. "גריזמן כבר יושב יחד בשולחן עם סוארס ומסי. הוא הטריד את שחקני ההגנה ולא נח וניצל את השטחים כמו שאף אחד לא עשה וכמובן פתח את הדרך לניצחון והיה מכריע". כל השלישייה הקדמית זכתה לציון הגבוה – 8, וכך גם פרנקי דה יונג. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב: "ההתקפה של בארסה עובדת ושולחת אותה למקום הראשון". גם ב"מארקה" נכנעו: "זה מוכח: ברצלונה היא משהו אחר".


עוד שחקן שרשם ערב מוצלח היה הבלם סמואל אומטיטי שרשם את משחקו הראשון העונה. הבלם זכה לציון 7 ועליו נכתב "הוכיח שוב שהוא בלם נהדר. כמובן שהוא חסר קצב משחק אך היה חזק במשחק האוויר ותיסכל את החלוץ צ'ארלס שוב ושוב". מנגד, סרג'י רוברטו נטש בשל כאבים בברכו השמאלית. ואלוורדה התייחס לבלם: "נכון שהוא לא שיחק הרבה זמן אבל הוא עזר לנו מאוד, אני מקווה את הסגנון של היריבה, הוא היה קר רוח ועזר לנו".



ההתקפה של ברצלונה עובדת (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)


ואלוורדה אמר: "לא קל לשחק כאן. חואקין קאפרוס אמר שלהגיע לקאמפ נואו זה כמו לפגוש רופא שיניים, אבל גם באיפורואה זה מבחן קשה, הם סוחטים ממך אנרגיות,צריך להיות מרוכז. היום היינו מעולים. דה יונג החל נהדר את העונה, הוא נותן לנו הרבה גם בהגנה וגם בהתקפה. ה-M-S-G? בסופו של דבר זה עניין של זמן ועוד ועוד משחקים. שחקנים גדולים תמיד יצליחו יחד. הם כבשו שערים והבינו אחד את השני היטב. החדשים מחפשים את מקומם". לגבי הקלאסיקו, המאמן אמר שטבעי שיש חילוקי דיעות ושהוא מקווה שהקלאסיקו ישוחק לפני סיום הסיבוב.

החלוץ לואיס סוארס רשם ציון דרך ענק כשעם השער שכבש (שערו השביעי העונה) השתווה לג'וזף סמיטייר במקום הרביעי בטבלת כובשי ברצלונה בכל הזמנים עם 184 שערים. אולם, החלוץ הספרדיכיכב בקבוצה בשנות ה-20 בעיקר. האורוגוואי עשה זאת ב-256 משחקים בלבד. כבר העונה יוכל סוארס לעבור בטבלה את לסאדו קובאלה האגדי (הונגריה) שכבש 194 שערים.
 








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי