דיווח: סטיין נפגש עם גווארדיולה אחרי הניצחון על ריאל

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Michael Steele/Getty Images

לפי העיתון "ספורט", מאמן ברצלונה צפה מקרוב ב-1:2 של מנצ'סטר סיטי ולאחר המשחק המשיך לבית המלון בו שהתה אלופת אנגליה כדי להיפגש עם המאמן שניצח בסנטיאגו ברנבאו יותר מכל אחד אחר

(גודל טקסט)

האם קיקה סטיין מתכונן לקלאסיקו ביחד עם פפ גווארדיולה? שעות ספורות לאחר ההפסד הביתי של ריאל מדריד 2:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, באתר הקטלוני "ספורט" פורסם שמי שצפה מקרוב באירועים הוא מאמן ברצלונה, שהגיע כדי לעקוב אחר יריבתו הבאה.

ריאל מדריד לא ניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה וכעת ספגה מכה קשה שעלולה לעלות לה בהדחה מליגת האלופות בעוד שלושה שבועות במנצ'סטר, אבל כבר ביום ראשון היא תארח את ברצלונה למשחק העונה של ספרד. מדובר בקלאסיקו שבהחלט עשוי להכריע גורלות, לאור העובדה שברצלונה רק בשבוע שעבר שבה לפסגה והיא ביתרון של שתי נקודות על פני הבלאנקוס בתום 25 מחזורים, כך שניצחון בברנבאו יגדיל את הפער לחמש נקודות ובהחלט יציב את הקטלונים בעמדה מצוינת לזכות באליפות נוספת.

לפי הפרסום, סטיין הגיע לסנטיאגו ברנבאו אתמול ביחד עם עוזרו אדר סראביה, אבל מה שמפתיע הוא שלאחר המשחק המשיכו השניים לבית המלון בו שהתה מנצ'סטר סיטי בעת ביקורה במדריד. מכאן שההשערה היא שסטיין נפגש עם פפ גווארדיולה, המנג'ר שניצח יותר מכל אחד אחר את ריאל מדריד בסננטיאגו ברנבאו – זו הייתה הפעם השישית ובסך הכל יש לו 10 ניצחונות על הבלאנקוס.


שער העיתון "ספורט" הבוקר (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי