בעלי הקבוצות בספרד סיכמו: "לה ליגה" תשוב ב-11.6

אנטואן גריזמן, קארים בנזמה
אנטואן גריזמן, קארים בנזמה | GERARD JULIEN/AFP via Getty Images

הודעה רשמית עדיין אין, אבל 42 ראשי המועדונים בשתי הליגות הבכירות הגיעו להבנות על מתווה לפיו העונה תצא לדרך בעוד כשבועיים ותסתיים ב-19.7

(גודל טקסט)

במקביל לפגישת ראשי המועדונים בפרמיירליג שהגיעו לסיכום על חידוש העונה באנגליה החל מה-17.6, גם בספרד דנו היום ראשי 42 המועדונים בשתי הליגות הבכירות וההכרזה הרשמית על חזרת ה"לה ליגה" היא רק עניין של זמן. מסיבת העיתונאים שתבשר על כך ככל הנראה תהיה לכל המאוחר ביום ראשון, אולם על פי הדיווחים בספרד, הושג סיכום על חידוש העונה ב-11.6 והיא תגיע לסיומה ב-19.7.

כבר אתמול פרסמה התקשורת הספרדית את לוח הזמנים הצפוי של ה"לה ליגה" בחודשים יוני-יולי, שמשמעותו שישה מחזורים בסופי שבוע ועוד חמישה מחזורים באמצע השבוע כדי להשלים את העונה במלואה. העונה הבאה תתחדש ב-12.9 ובחודש אוגוסט ישחקו נציגות ספרד במפעלים האירופיים של אופ"א ואלה שכבר נשרו או לא העפילו, ינצלו את הזמן להענקת חופשה ולפתוח בהכנות לעונת 2020/21.

על פי המתווה המסתמן, ייערכו משחקים בכל ימות השבוע ובמקביל תשוחק גם ליגת המשנה שתגיע לסיומה ב-1 או ב-2 באוגוסט, לאחר משחקי הפלייאוף שיעניקו את הכרטיס האחרון לליגה הבכירה ב-2020/21. כל המשחקים, כולל בסופי השבוע, ייערכו מ-20:30 (שעון ישראל) ועד 00:00 והכוונה היא שהעונה תתחדש עם הדרבי בין סביליה לבטיס ב-11.6, משחק שצפוי להיערך ב-23:00 שעון ישראל. כזכור, הליגה הספרדית יצאה לפגרת קורונה כפויה בתחילת מרץ, כשבמחזור האחרון ברצלונה עקפה את ריאל מדריד והתבססה במקום הראשון עם יתרון שתי נקודות. הקבוצות שבו לאימונים לאחר סבבי בדיקות קורונה, אולם רק בשבוע הבא הקבוצות יחזרו למתכונת מלאה ויתאפשר מגע בין השחקנים באימון.


שחקני סביליה. הראשונים שישובו לשחק (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images))

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי