ניימאר וקבאני חגגו ביחד, לוקאקו הפציץ וסימאונה נעצר

ניימאר וקבאני חוגגים
ניימאר וקבאני חוגגים | AFP

הבלגי כבש צמד ב-1:4 של מנצ'סטר יונייטד במוסקבה וכבר עומד על מספר דו ספרתי של שערים העונה, חלוצי פ.ס.ז' שיתפו פעולה אחרי התקרית ומאמן אתלטיקו רשם הפסד היסטורי מול צ'לסי. הכל כאן

(גודל טקסט)

 המחזור השני בליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי), ולצד ניצחון דחוק של ברצלונה בליסבון על ספורטינג (0:1), היו גם תוצאות די מדהימות – מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את צסק"א מוסקבה נטולת ביברס נאתכו, פ.ס.ז' הביסה 0:3 את באיירן מיכן וצ'לסי ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד בתוספת הזמן והנחילה לקולצ'ונרוס הפסד בכורה במגרש הביתי החדש.

במוסקבה כאמור התעללו השדים האדומים בצסק"א המקומית, כאשר רומלו לוקאקו שהרשית פעמיים שיפר את מאזנו לעשרה שערים בתשעה משחקים בכל המסגרות. מרסיאל ומחיטריאן היו הכובשים הנוספים ב-1:4 על המארחת נטולת נאתכו שישב על הספסל, והפנדל שכבש הצרפתי היה ה-26 של יונייטד בליגת האלופות. למרסיאל היה זה השער ה-30 במועדון, אחרי 99 הופעות. לעומת הנתונים המרשימים של יונייטד, שוער צסק"א איגור אקינפייב סופר כבר 45 משחקים רצופים באלופות ללא שער נקי.

במדריד, אתלטיקו נחלה הפסד בכורה ב"וונדה מטרופוליטנו", ביתה החדש, כשנכנעה 2:1 לצ'לסי עמוק בתוספת הזמן משער של מישי באטשואי. דייגו קוסטה חיכה לשחקני צ'לסי במנהרה ועם רבים מהם התחבק ושוחח ארוכות, אבל קבוצתו החדשה נכנעה לאקסית על אף שעלתה ליתרון כבר במחצית הראשונה מפנדל של אנטואן גריזמן. בעקבות ההפסד למעשה נרשמה היסטוריה נוספת, כאשר המאמן דייגו סימאונה נכנע בפעם הראשונה לקבוצה אנגלית.

אנטוניו קונטה אמר בסיום: "זו הייתה הופעה טובה של השחקנים, זה מאוד קשה להפוך את התוצאה מול אתלטיקו, אבל נשארנו עם הראש למעלה ועשינו את זה. עכשיו זה זמן לנוח לקראת המשחק בשבת מול מנצ'סטר סיטי". דייגו סימאונה אמר על הפסדו הראשון לקבוצה אנגלית: "הגיע לצ'לסי לנצח, הם היו טובים יותר". פרננדו טורס היה מאוכזב מאוד וצייץ: "בושה שלא חגגתי את ההופעה המאה שלי באירופה עם ניצחון".


מוראטה חוגג את השוויון, באטשואי הפך ברגע האחרון (Getty)

בפאריס, סגנית אלופת צרפת פ.ס.ז' רמסה 0:3 את באיירן מינכן, תוצאה שבוודאי לא הוסיפה למעמדו המעורער גם כך של המאמן קרלו אנצ'לוטי. קבאני כבש שער יפהפה וזכה לחיבוק מניימאר, דני אלבס היה הראשון שכבש כבר בדקה השנייה – שערו השביעי במפעל, 12 נוספים הוא בישל – וניימאר היה האחרון שמצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.

אדינסון קבאני ניצב מול המצלמות אחרי המשחק ולא אמר מילה על ניימאר, אך טען: "אני חושב קודם כל על פ.ס.ז'. לפעמים יש ימים טובים יותר או פחות, אבל הקבוצה היא שחשובה". מאמן פ.ס.ז' אוניי אמרי נשאל על התקרית בין החלוצים ואמר: "היינו מצוינים הערב, אולי נדבר על זה?".

מנגד היה זה קרלו אנצ'לוטי שאמר: "חשבתי שההרכב הזה יוכל לשלוט במשחק, לא לקחתי סיכון. הגענו למספר הזדמנויות והחזקנו בכדור במחצית הראשונה, הם שיחקו כל המשחק על מתפרצות ולא הצלחנו לעצור את זה".



ניימאר וקבאני. חגגו יחדיו את השערים (AFP)

דווקא ברצלונה, שהתקשורת הספרדית הכתירה אותה השבוע לקבוצה הלוהטת באירופה בזכות המאמן ארנסטו ואלוורדה, התקשתה בליסבון ורק שער עצמי של הבלם סבסטיאן קואטס הכריע את ההתמודדות והעניק לקטאלונים את שלוש הנקודות. ליאו מסי אולי לא כבש, אבל חגג 593 הופעות במועדון – והשווה את מספרו של בלם העבר קרלס פויול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי