בלקמן עשוי לפתוח נגד קלוז', אופואדו: "לא מרימים ידיים"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

במכבי ת"א מתכננים שינוי בהתקפה נגד הרומנים בגומלין מוקדמות ליגת האלופות מחר (19:45, ספורט4), רביעיית ההגנה תישאר. הניגרי אמר: "כרגע זה 1:0 במחצית, צריכים את האוהדים". במועדון מצפים לאצטדיון מלא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה אמש (ראשון) את האימון הטקטי המסכם שלה לקראת משחק הגומלין הגורלי מחר נגד קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (שלישי 19:45, שידור ישיר בספורט4).

אחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון, מסתמן שהמאמן ולדימיר איביץ' יערוך מספר שינויים בהרכב, בעיקר בחלק ההתקפי. על פי התרגול הטקטי יפתח דור מיכה בקישור יחד עם דן גלזר ודור פרץ, כאשר בחלק הקדמי תורגלו לסירוגין אבי ריקן ויונתן כהן בכנף ימין, וניק בלקמן וצ'יקו אופאדו החליפו ביניהם בתירגולים בכנף שמאל. כרגע נראה שריקן בימין ובלקמן בשמאל יפתחו יחד עם איתי שכטר, שתורגל במרבית האימון כחלוץ מרכזי. על פי האימון, נראה שהרביעייה האחורית תהיה זהה לזו שפתחה ברומניה, עם מאור קנדיל, ז'איר אמדור, שחר פיבן ואופיר דוידזאדה.

שרן ייני סובל ממתיחה בשריר התאומים ולא יכלל בסגל, כאשר גם עומר אצילי והמגן אנריק סבוריט הפצועים שוב יעדרו. במכבי ת"א מודאגים מאוד ממצבו של סבוריט, שחש בכאבים בברכו וכמעט שלא מתאמן. המגן הספרדי, שהיה אחד המצטיינים במדי האלופה בעונה שעברה, נעדר מאז מחנה האימון הראשון שקיימה הקבוצה בהולנד ולמעט מספר אימונים בהם עשה הליכות או ריצות קלות הוא אינו נוטל חלק פעיל באימונים עם שאר הסגל. סבוריט, שנבדק גם אצל רופא מומחה בברצלונה, התייעץ עם מספר רופאים כאן בישראל, אולם טרם נמצא הפתרון לפציעתו ובשלב זה לא ברור מתי יחזור לשחק.

אופואדו.
אופואדו. "הקהל יכול לדחוף אותנו קדימה" (אודי ציטיאט)

"התוצאה היא כרגע 0:1 במחצית ואנחנו לא מרימים ידיים", אמר החלוץ צ'יקו אופואדו לאתר הרשמי. "זה הזמן שאנחנו צריכים את האוהדים שלנו, ואנחנו צריכים אותם בגדול. האוהדים הם היחידים שיכולים לדחוף אותנו כמו שצריך", הוסיף החלוץ הניגרי, "הם מאחורינו ומצדדינו, אנחנו צריכים אותם יותר מתמיד".

הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית של איביץ' לקראת המשחק, ולאחר מכן תערוך הקבוצה אימון קל נוסף לקראת הקרב החשוב מחר. עד כה הבטיחו את הגעתם למשחק למעלה מ-10,000 צופים, ובמועדון מאמינים שכל הכרטיסים שהוצאו למכירה יאזלו עד מועד המשחק והאצטדיון בנתניה יהיה מלא לחלוטין.

אמש נפתחה באופן רשמי מכירת המנויים למי שרצה לחדש את כרטיס המנוי שלו מהעונה שעברה, וזאת לאחר שבסוף השבוע שעבר ניתנה עדיפות למחדשי המנוי ביציעים 2 ו-13 בבלומפילד שקיבלו קדימות לפני האחרים. עד כה נמכרו כ-9,000 מנויים, ובמועדון מעריכים שבגל המכירה הראשון בשבועיים הקרובים יימכרו לפחות 14 או 15 אלף מנויים. המכירה התנהלה אמש במתחם אצטדיון נוקיה וצפויה להימשך גם בימים הקרובים.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, אבי ריקן (יונתן כהן), ניק בלקמן (צ'יקו אופאדו), איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי