קונטה: "רוצים להראות בברצלונה שאינטר חוזרת"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

הנראזורי מעולם לא ניצחו את הקטלונים בקאמפ נואו, אבל אחרי המעידה נגד סלביה פראג הצהיר המאמן: "אנחנו רוצים להגיע לרמה שלהם, אבל ברור שהם פייבוריטים". שקריניאר: "נהדר לפגוש שחקן כמו מסי". לוקאקו ייעדר

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)
המשחק המרכזי של המחזור השני בליגת האלופות ייערך רק מחר (רביעי, 22:00), כאשר אצטדיון הקאמפ נואו צפוי להתמלא עד אפס מקום ולעיני קרוב למאה אלף צופים תארח ברצלונה את מוליכת הליגה האיטלקית והקבוצה היחידה בארץ המגף שלזכותה מאזן מושלם אחרי שישה מחזורים, אינטר של אנטוניו קונטה.


בשמונה השנים האחרונות אנו רגילים לראות את יובנטוס בורחת לליגה כבר בשלב מוקדם כל הדרך לזכייה באליפות, אבל הנראזורי, לאחר המהפכה בסגל ועל הקווים בקיץ האחרון, מאיימים חזק על תואר הסקודטו ומחר בקאמפ נואו תהיה להם משימה חשובה עבורם לא פחות – לתקן את הפתיחה הרעה שלהם בליגת האלופות, כשרק בתוספת הזמן חילצו 1:1 ביתי נגד אלופת צ'כיה סלביה פראג, ועוד באצטדיון בו שיחקה ארבע פעמים בעבר ולא הבקיעו כלל.


כחלק מהמהפך שבוצע באינטר, כאמור לעמדת המאמן הגיע אנטוניו קונטה רווי התארים וגם בסגל בוצעו מספר שינויים מאוד משמעותיים, ביניהם צירופם של שניים מהכוכבים הגדולים של מנצ'סטר יונייטד והפרמיירליג בשנים האחרונות, הקשר הצ'ילאני אלכסיס סאנצ'ס שמכיר היטב את ברצלונה משנותיו בקבוצה, החלוץ רומלו לוקאקו ששוב מוצא את הרשת במדי הנראזורי וכן הצטרף הבלם דייגו גודין אחרי שנים מופלאות באתלטיקו מדריד.




שעה קלה לאחר שנחתו בברצלונה, ללא לוקאקו הפצוע שינסו להכשירו למשחק נגד יובנטוס, הגיעו קונטה והבלם מילאן שקריניאר לקאמפ נואו וערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית. המאמן היה הראשון לדבר והתייחס לכך שאינטר מעולם לא ניצחה בקאמפ נואו: "זה יהיה משחק קשה ואנחנו גם כך בבית קשה, אז זה בטוח יהיה מאוד מעניין לכל אורך הדרך. כמו שאתם יודעים, קל זה בטוח לא יהיה. סלביה עשתה לנו חיים מאוד קשמים במשחק האחרון, אבל אנחנו מגיעים עם המון אמביציה ורצון. אנחנו רוצים ללכת רחוק בליגת האלופות ולעשות את מה שצריך כדי לצבור נקודות. זה יהיה קשה, כי נשחק נגד אחת הקבוצות הכי טובות בעולם ואנחנו מכבדים אותה מאוד – ברצלונה היא גם הפייבוריטית לנצח במשחק".


אם הוא מצפה לראות את מסי על הדשא: "אם מסי ישחק או לא, כך או אחרת יהיה לנו מאוד קשה. אמרתי, ברצלונה היא אחת הקבוצות הכי טובות בעולם ויש לה שחקנים מצוינים כמו מסי, שביחד עם כריסטיאנו רונאלדו הם הטובים בעולם. ברצלונה ניצחה במחזור שעבר ואנחנו נצטרך לנסות להשיג נקודות, אבל זה יהיה קשה. נעשה ככל שביכולתנו מול ברצלונה ונראה אם מסי ישחק או שלא".



מסי היום באימון ברצלונה. "הפייבוריטים לנצח" (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)


כיצד מנצחים בקאמפ נואו:
"נצטרך להיות מאוד אינטנסיביים ומהירים, אנחנו חייבים להיות טובים בכל מקום על המגרש ולהיות מאוד מפוקסים בהגנה כי ברצלונה יכולה להבקיע מכל הזדמנות. עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש מול קבוצה כמו ברצלונה כדי להראות שאינטר חוזרת למסלול הנכון ולהקשות על ברצלונה ככל שביכולתנו. מה הוא המסלול הנכון? אנחנו רוצים להגיע לרמה של ברצלונה".


משחק עונה נגד יובנטוס ביום ראשון: "זה שבוע מאוד אינטנסיבי כי נפגוש את יובנטוס מיד אחרי ברצלונה, אבל נתמקד בהם רק אחרי המשחק מול ברצלונה. תמיד אנחנו מסתכלים קודם כל על היריבה הקרובה. מוטיבציה? אנחנו לא צריכים, במשחקים כאלה יש מספיק כי קבוצה כמו ברצלונה מוציאה ממך את הכל ואנחנו נעשה את הכל כדי לנצח".



קונטה. מכוון מאוד גבוה (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)


על אלכסיס סאנצ'ס, שכבש והורחק במחזור האחרון בליגה
: "אני לא אוהב את מה שכותבים על בעיות משמעת שקשורות אליו. הוא בחור נהדר שחי את המשחק. הוא לא התחזה, זה לא היה מכוון ואני לא אוהב את הביקורות נגדו. אני מאוד מכבד אותו וצריך לתת לו את הזמן. הוא שחקן אינטר שיכול מאוד לעזור לנו והניסיון שלו בכלל חשוב. מגיע לו הגיבוי הזה".


שקריניאר אמר לאחר מכן לקראת הימים הקריטיים שלפניהם: "כמו שאמר המאמן, אנחנו קודם כל מתמקדים במשחק הקרוב, אבל ברור שזה נהדר לפגוש יריבים כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אלה השחקנים ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל זה לא שנפגוש רק את מסי אלא את ברצלונה. זה שבוע מיוחד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי