קונטה: "השופט לא כיבד אותנו, הרגשתי זאת מההתחלה"

ארנסטו ואלוורדה, אנטוניו קונטה
ארנסטו ואלוורדה, אנטוניו קונטה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן אינטר החמיא לשחקניו על הופעתם בקאמפ נואו, אבל הפנה אצבע מאשימה כלפי סקומינה: "זה משחק שהיינו צריכים להרוג כי הצלחנו לסבך קבוצה כמו ברצלונה, אבל לא זכינו ליחס הוגן. זה לא רק פנדל שלא קיבלנו"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

אינטר רושמת את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה שנים, היא עם מאזן מושלם בליגה האיטלקית רגע לפני משחק העונה הראשון נגד יובנטוס ביום ראשון, אבל בליגת האלופות הסיפור שונה לחלוטין. אחרי 1:1 ביתי מאוד מפתיע נגד סלביה פראג במחזור הראשון לפני כשבועיים, אתמול (רביעי) היא כבר עלתה ליתרון מדהים בקאמפ נואו ולא הייתה רחוקה מלכבוש גם את השער השני, אבל ברצלונה הצליחה להשלים מהפך, לנצח 1:2 ולשלוח את הנראזורי למילאנו בחזרה באכזבה גדולה.

המחמאות הרבות שמקבלת אינטר על הופעתה אתמול הן אולי גם הסיבה לכך שהמאמן אנטוניו קונטה השתולל מיד לאחר סיום המשחק בקאמפ נואו, כשאת האצבע המאשימה הוא הפנה לעברו של שופט המשחק, הסלובני דאמיר סקומינה: "אני מאוד כועס כי לא זכינו ליחס הוגן מהשופט. זה לא רק פנדל שלא שרקו לנו", טען האיטלקי.

כשנשאל קונטה על השיחה שערך לו סקומינה, ,סיפר: "ביקשתי ממנו שיכבד אותנו. זה מה שמגיע לקבוצה שבאה לשחק כדורגל. יש להם את המילה 'כבוד' על החולצות והם חייבים לנהוג כך כלפי שני הצדדים. נשאר לי טעם מאוד מר מהמשחק, כי היה כאן שופט מוביל באירופה שניהל משחקי גמר. בכל מקרה, זה מה שיש ואני לא רוצה לתת תירוצים לשחקנים שלי".


הפרצוף של קונטה אומר הכל על האזהרה מצד השופט (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

על המשחק עצמו אמר קונטה: "הראינו שאנחנו יכולים לסבך את ברצלונה, אבל זה משחק שהיינו צריכים להרוג במחצית הראשונה. אני לא חושב שהתוצאה הוגנת ואנחנו לא יכולים להיות מרוצים ממנה. הכל השתנה בחצי השני וזה נכון שאני יכול להיות מרוצה מהיכולת של השחקנים שלי מול אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל אתה משלם ביוקר כשאתה משאיר קבוצה כזו בחיים".

במסיבת העיתונאים שוב נשאל קונטה על סקומינה ואמר על השיפוט: "כל מי שצפה במשחק יודע בבירור על מה אני מדבר. מתחילת המשחק הרגשתי לא בנוח ואני לא יודע להסביר למה. השופט לא כיבד אותי, והוא חייב לעשות זאת כמו שאני חייב לכבד אותו. אולי אני טועה, אבל אני מדבר בכנות ואני מאוד כועס", סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי