אחרי הצמד: פאולו דיבאלה שלח מסר למאוריציו סארי

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | MIGUEL MEDINA / Contributor

החלוץ שכבש צמד דרמטי והפך פיגור לניצחון דרמטי עבור יובה, זכה למחמאות בארץ המגף ושלח מסר לסארי. המאמן סיכם: "המשחק הפך לקשה, לקחנו סיכונים עם חילופיים התקפיים ובסוף המזל היה לצדנו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

איזה ערב דרמטי התחולל אתמול (שלישי) בטורינו, כשיובנטוס הפכה פיגור מול לוקומוטיב מוסקבה לניצחון ביתי 1:2 בתוך שתי דקות. הגיבור הגדול של הגברת הזקנה היה ללא ספק פאולו דיבאלה, שכבש שער אדיר מחוץ לרחבה בדקה ה-77 ושתי דקות לאחר מכן השלם צמד, שהעניק לביאנקונרי שלוש נקודות ואת פסגת בית ד'. "דיבאלה הזהב", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", והוסיפו: "הוא הפך את הפיגור ברגע. יובה הייתה עם הגב אל הקיר אבל עם שלישיית ההתקפה השיגה ניצחון חשוב". "דיבאלה לקח את יובה מאימה לניצחון תוך 120 שניות" צעקו הכותרות ב'גאזטה דלה ספורט' ושיבחו את הארגנטינאי, שבקיץ כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון.

לולא ההתעוררות של החלוץ בדקות הסיום, הפסד של יובה היה מוריד אותה למקום השלישי בטבלה עם ארבע נקודות ומקפיץ את הרוסים אל המקום השני על חשבונה, מה שהיה מאוד מסבך את הדרך של אלופת איטליה לשמינית הגמר. פאולו דיבאלה אמר בסיום המשחק: "הייתי באמת זקוק לשערים האלה. זה היה משחק טוב עבורי ועבור הקבוצה. אמנם סבלנו, אבל יש לנו ניסיון שגרם לנו לנצח את המשחק. אני יכול לומר בביטחון שאני, כריסטיאנו רונאלדו וגונסאלו היגוואין יכולים לשחק יחד. כן, אנחנו יכולים לעבוד על זה".

מאוריציו סארי התייחס לניצחון: "היו לנו מעט בעיות והמשחק הפך לקשה, אבל לא איבדנו את דעתנו, לקחנו סיכונים עם חילופים התקפיים ושיחקנו עם שלושה חלוצים. השערים אמנם נכבשו בסוף, אך אחרי שאתה מאיים 28 פעמים על השער ויוצר שמונה הזדמניויות הבקעה מול אחת, זה לגיטימי שהמזל יהיה בצד שלך. לוקומוטיב מוסקבה הייתה עייפה בדקות האחרונות אז העזתי ושיחקתי עם רונאלדו, היגוואין ודיבאלה יחדיו ועדיין היינו מאוזנים במגרש. פאולו היה הפליימייקר ועשה עבודה נהדרת". 

מאוריציו סארי. מרוצה מהדרך והאופי שהפגינו חניכיו (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)
מאוריציו סארי. מרוצה מהדרך והאופי שהפגינו חניכיו (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)

במהלך המשחק רשמה יובה שני שיאים. היא החזיקה בכדור 77.8% מהזמן – יותר מבכל משחק אחר מאז איסוף הנתונים של Opta בעונת 2003/04, ומעבר לכך חואן קוואדראדו נגע בכדור 151 פעמים – יותר מכל שחקן אחר של יובה במשחק בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי