זידאן: "לא מופתע מהיכולת של רודריגו, אבל כן מהשלושער"

רודריגו, קארים בנזמה
רודריגו, קארים בנזמה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הברזילאי בן ה-18 כיכב ב-0:6 על גלאטסראיי, משחק בו פתח לראשונה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת ליגת האלופות: "הגשמתי חלום". בנזמה עקף את די סטפנו: "אני לא אגדה בריאל מדריד". וגם: לאונרדו מדבר על אמבפה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
עברו רק מספר שעות מאז הופעת הענק של רודריגו, אבל זה לא מפתיע אף אחד שבמדריד מתקשים להירגע מהופעתו הבלתי נשכחת של רודריגו. הילד בן ה-18, שהגיע מסנטוס תמורת 45 מיליון יורו הקיץ, פתח לראשונה בסנטיאגו ברנבאו במשחק ליגת אלופות וסיים עם בישול ושלושער גדול בדרך ל-0:6 על גלאטסראיי הטורקית.


ילד הפלא החדש של ריאל מדריד ניפץ על הדרך גם את שיא הצמד המהיר ביותר מפתיחת משחק בליגת האלופות (שש דקות ו-14 שניות) והפך לברזילאי הצעיר ביותר שמצא את הרשת במפעל, כך שלא במקרה שגם הכותרות בספרד עסקו בכישרון הנדיר. "רודריגו הוא העתיד", נכתב ב"אס" וב"מארקה" כבר סיפקו מעין עקיצה כשעלו עם ידיעה נפרדת עם הכותרת "רודריגו כבר הבקיע יותר שערים מוויניסיוס ג'וניור".


המאמן זינדין זידאן לא הסתיר את שמחתו מה-0:6 ואמר בסיום: "אנחנו שמחים עם התוצאה שהשגנו, זה לא רק שהבקענו שישה שערים אלא גם שלא ספגנו. היום הגענו למשחק ונראינו טוב".


"זיזו" כמובן התייחס להופעה של רודריגו: "הוא מראה בכל פעם שהוא משחק שהוא ראוי להזדמנות ולכן הוא משחק. אפשר להגיד עליו הרבה דברים, אבל אני חושב שהוא בחור מאוד אינטליגנט שלומד מהר ואני כל כך שמח בשבילו. אנחנו יודעים מה הוא יכול לעשות וצריכים לשמור עליו ולא ללחוץ אותו. אני כלל לא מופתע מהיכולת שלו, אבל כן מכך שכבש שלושער".



רודריגו. מחמאות מקיר לקיר (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


הצרפתי גם שפע במחמאות על קארים בנזמה, שהצמד שלו העלה את מאזנו ל-50 שערים בליגת האלופות והוא בכך עקף את אגדת ריאל מדריד, אלפרדו די סטפנו: "הוא מספר את הסיפור של ריאל מדריד. המספרים שלו מדברים בעד עצמם. זה מאוד משמעותי לעקוף את די סטפנו וכעת רק ראול וכריסטיאנו רונאלדו לפניו".


בנזמה נשאל על ציון הדרך ואמר: "אני לא מגדיר את עצמי לאגדה בריאל, אבל כשחתמתי בריאל מדריד זה היה חלום ועכשיו אני מאושר שהגשמתי אותו. אם אמשיך להבקיע שערים ולעזור לקבוצה, זה הדבר הכי חשוב".



רודריגו ובנזמה חוגגים (GABRIEL BOUYS / AFP) (Photo by GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)


ומה היה לרודריגו לומר? גיבור הערב צילם בסיום סרטון לרשתות החברתיות של הבלאנקוס: "אני מאוד שמח מהניצחון ומהשלושער הראשון שלי! קדימה מדריד", ולאחר מכן הוסיף בתקשורת: "אני אוהב לשחק עם בנזמה, קל לי יותר – הוא מדהים והוא וגם הזאר עוזרים לי מאוד. הגשמתי היום חלום".



אגב, פריז סן ז'רמן, כידוע, שיחקה גם היא אתמול בליגת האלופות וניצחה 0:1 את קלאב ברוז' ובסיום המשחק נשאל מנהלה המקצועי לאונרדו על סוגיית אמבפה לריאל מדריד: "בכנות, זה מציק לי. זה לא הזמן לדבר על חלומות", אמר בתגובה למסיבת העיתונאים של זידאן משלשום, במהלכה טען המאמן שהוא זוכר ויודע שאמבפה חולם לשחק בבלאנקוס, "אמבפה שחקן חשוב מאוד וזה לא הזמן לדון בכך. הוא השחקן הצרפתי הצעיר הכי טוב, אלוף עולם, והגיע הזמן להפסיק לדבר על עתידו. יש לו עוד שנתיים וחצי בחוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי