ראמזי התנצל והסביר מדוע גנב שער לכריסטיאנו רונאלדו

ארון ראמזי, לאונרדו בונוצ'י
ארון ראמזי, לאונרדו בונוצ'י | ALEXANDER NEMENOV / Contributor

הקשר דחק מקו השער ב-1:2 של יובנטוס על לוקומוטיב מוסקבה ולמעשה בעט בכדור שהיה במרחק מילימטרים מלעבור את הקו במלואו, ל-CR7 זה עלה בשיא נוסף ובמשחק נוסף ללא כיבוש. הוולשי סיפק הסבר וגם ביקש סליחה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הצליחה להשיג אתמול (רביעי) במוסקבה את מלוא שלוש הנקודות הודות לשער פנומנלי של דוגלאס קוסטה בדקה ה-92 כדי לקבוע 1:2 על לוקומוטיב המקומית, אבל בטורינו ובתקשורת האיטלקית בכלל עסקו לא מעט דווקא בכריסטיאנו רונאלדו, שבוודאי רשם ערב מאכזב עבורו למעט העובדה שקבוצתו שבה עם שלוש הנקודות והכרטיס המובטח לשמינית הגמר.

כריסטיאנו רונאלדו לא רק הוחלף במשחק ליגת אלופות לראשונה מאז אוקטובר 2014, 62 משחקים חלפו מאז, אלא גם לא הצליח למצוא את הרשת והאשם בכך הוא לא אחר מחברו לקבוצה, ארון ראמזי הוולשי שדחק את הכדור ממש מקו השער כבר בדקה השלישית ובכך פשוט דאג שהשער יהיה על שמו ולא על שם CR7, שיאן השערים של המפעל היוקרתי שמצא את הרשת 127 פעמים מאז הבכורה שלו ב-2003, מקדים את ליאו מסי ב-14 כיבושים.

קשר נבחרת וויילס מצא את עצמו, כנראה לראשונה בקריירה, מתנצל על שער שכבש – ולא בגלל "הקללה" המפורסמת לפיה סלבריטאים מתים בטרם עת יום אחרי שהוא כובש. ראמזי, שהגיע בקיץ האחרון ללא תמורה מארסנל, שם סיים את חוזהו, גם מנע מרונאלדו להבקיע מול קבוצה נגדה לא כבש בעבר ובכך נותר רונאלדו על 33 קבוצות שונות מולן הבקיע, ביחד עם ליאו מסי וראול גונסאלס, כך שהוולשי גזל לו שיא נוסף שיהיה רשום על שמו. 

לאחר המשחק התנצל כאמור ראמזי: "חשבתי שהשוער הרבה יותר קרוב אליי ושיש לו אפשרות לזנק ולהציל שער, אז האינסטינקט שלי היה לוודא שהכדור עובר את הקו ושאנחנו עולים ליתרון. אני מתנצל בפני כריסטיאנו. כמובן שאני מרוצה מכך שניצחנו ושהשגנו את המטרה להעפיל שלב, אבל עוד יש לנו עבודה לעשות כי אנחנו רוצים לסיים בפסגת הבית".


ההתנצלות תתקבל? רונאלדו (DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי