סארי: "דיבאלה ברמה עולמית, רונאלדו עבד קשה בהגנה"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

למרות הניצחון, מאמן יובנטוס לא היה מרוצה מהיכולת: "כעסתי על השחקנים במחצית השנייה, עלינו לשפר את האינטנסיביות שלנו". על הפורטוגלי הוסיף: "הוא נראה כשיר לחלוטין". דה ליכט זכה למחמאות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הבטיחה אמש (שלישי) את המקום הראשון בבית ה' בליגת האלופות אחרי 0:1 ביתי על אתלטיקו מדריד ולמרות שגם הפעם הניצחון היה דחוק, הגברת הזקנה נותרה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שלא הפסידה בכל המסגרות.

מי שכבש את שער הניצחון היה הכוכב של יובה בשבועות האחרונים, פאולו דיבאלה שהבקיע את שערו השביעי בכל המסגרות וללא ספק היה מכולם. מאמנו מאורציו סארי דיבר על הכוכב הארגנטינאי בסיום: "דיבאלה הוא שחקן ברמה עולמית, והוא כרגע עושה את ההבדל. דבר ראשון שאמרתי היה מה לעזאזל אתה עושה, לכן מה שהוא עשה היה יוצא דופן".

המאמן המשיך והתייחס למשחק: "ניצלנו הרבה אנרגיה הערב, זה בלתי נמנע בליגת האלופות, אני חושב שהצלחנו, אבל בדיוק כמו המשחק נגד באטאלנטה היינו צריכים להילחם כדי להשיג את הניצחון. היה מדובר במחצית ראשונה נהדרת שלנו, אבל אנחנו צריכים לשחק ככה לאורך 90 דקות. כעסתי במחצית השנייה, התחושה הייתה בדיוק כמו נגד אטאלנטה, אפשרנו להם לעשות את מה שהם רוצים. אולי עלינו לשפר את האינטנסיביות שלנו".


"דיבאלה הוא שחקן ברמה עולמית, והוא כרגע עושה את ההבדל" (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

על כריסטיאנו רונאלדו שחזר לשחק והשלים 90 דקות: "עוד לא דיברתי איתו על הכאבים בברך שלו, אבל הוא נראה במצב טוב. הוא עובד קשה וסייע בהגנה".

מי שעוד זכה למחמאות היה הבלם ההולנדי מתייס דה ליכט – לאחר תקופה מאכזבת הבלם ההולנדי סיפק משחק יציב ובאיטליה נכתב ששחקן ההגנה הצעיר הטוב בעולם חזר והוכיח מדוע שילמו עבורו 85 מיליון יורו.


כריסטיאנו רונאלדו. השלים 90 דקות ביובנטוס (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי