"מסי מגיע לבית של מראדונה": התגובות להגרלת ליגת האלופות

ליאו מסי עם כדור הזהב
ליאו מסי עם כדור הזהב. שיאן הזכיות | Alex Caparros/Getty Images

בספרד מתרגשים לקראת המפגש בין נאפולי לברצלונה, בבאיירן נזכרים בדרוגבה אחרי גמר 2012 נגד צ'לסי ובסיטי מבהירים: "זה מפגש בין המאמן הטוב בעולם לריאל מדריד". וגם: קלופ על תגובתו של סימאונה

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, שסידרה לנו מספר מפגשי ענק וביניהם מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה נגד ריאל מדריד, טוכל ופריז סן ז'רמן נגד האקסית שלו מדורטמונד וגם מפגש בין אלופת אירופה ליברפול לאתלטיקו מדריד, הגיע זמן התגובות.

אמנם מרבית הקבוצות לא ממהרות להתייחס להגרלה לאור העובדה שהמשחקים רק ייצאו לדרך באמצע חודש פברואר, משמע בעוד כחודשיים, אבל בכל זאת חלקן סיפקו התייחסויות ליריבתן הבאה ולפיקנטריות שההגרלה זימנה איתה – כמו מפגש של גווארדיולה מול הבלאנקוס.

צ'יקי בגיריסטיין, המנהל הטכני של מנצ'סטר סיטי וכמובן חבר קרוב פפ גווארדיולה עוד מימיהם המשותפים כשחקני ברצלונה, אמר: "מפגש בין המאמן הכי טוב בעולם לריאל מדריד הוא תמיד יפהפה". 


שוב גווארדיולה נגד זידאן והבלאנקוס (RINGO CHIU/AFP via Getty Images)

עוד לפני שברצלונה התייחסה להגרלה רשמית, כבר עלו הכותרות "מסי מגיע לביתו של מראדונה". מאמנה הטרי של נאפולי, ג'נארו גאטוסו, הבהיר לקראת המפגש נגד ברצלונה: "אנחנו נגיע למשחקים נגדם ללא שום פחד. כמובן שזו קבוצה נהדרת וזה אתגר גדול". מנגד, ארנסטו ואלוורדה אמר: "נאפולי קבוצה מסוכנת ואחרי שהיא החליפה מאמן אנחנו נראה איך היא, יש לנו זמן עד אמצע חודש פברואר, אבל מובן שאנחנו נתכונן בצורה הטובה ביותר לשני המפגשים".

ליברפול נמצאת בדוחא בהכנות לאליפות העולם לקבוצות והמנג'ר יורגן קלופ אמר על המפגש נגד אתלטיקו מדריד: "זו הגרלה מאוד מעניינת, האמת שחשבתי לפני ההגרלה שנשחק במדריד – נגד ריאל או נגד אתלטיקו, וזה מה שקרה. מדריד זו עיר נהדרת ויש לי משם זיכרונות נהדרים, אז אני בטוח שיהיה משחק מצוין. זה יהיה קשה, אבל ככה זה עם כל היריבות בשלב הזה. אני לא חושב שסימאונה יושב בבית ורץ בסלון מרוב אשר על כך שהוא קיבל את ליברפול".

מרקו רויס אמר לקראת המפגש מול פריז סן ז'רמן ומאמנה תומאס טוכל שהגיע מדורטמונד: "מפגש נהדר גם לשחקנים וגם לאוהדים. המטרה שלנו היא כמובן להעפיל לשלב הבא". מאמנה הנוכחי של דורטמונד, לוסיאן פאברה, הוסיף: "כמובן שכל ההגרלות קשות, כולל ולנסיה אחרי שראתי אותה נגד ריאל מדריד אתמול. פריז סן ז'רמן היא קבוצה פנטסטית עם שחקנים כמו ניימאר ואמבפה, אבל יש לנו עד פברואר להתכונן אליה"

באיירן מינכן תפגוש את צ'לסי בשחזור גמר ליגת האלופות של 2012 וסרג' גנאברי, ששיחק בעברו בארסנל, אמר לקראת השיבה לממלכה: "צפינו יחד בהגרלה כולנו. זו הגרלה קשה, אבל יהיה משחק טוב ואווירה טובה בשני המגרשים ועבורי זה מיוחד לחזור ללונדון, יש לי שם המון חברים מהתקופה בארסנל". המאמן האנזי פליק הוסיף: "אין הגרלות קשות בשמינית גמר, צ'לסי זו קבוצה טובה שפגשנו בשנים האחרונות, אבל אנחנו לא חושבים על זה כרגע".


המרוויחות הגדולות של ההגרלה הן אטאלנטה ו-ולנסיה, שתי המפתיעות שמשתייכות כעת ל-16 הגדולות של היבשת. אטאלנטה, כידוע, אף העפילה לשמינית הגמר בהשתתפות הראשונה שלה בתולדותיה במפעל ונשיא המועדון אנטוניו פרקאסי הצהיר: "זו מתנת חג מולד מוקדמת לכולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי