סופית: הגומלין בין ברצלונה לנאפולי יתקיים ללא קהל

קאמפ נואו
אצטדיון קאמפ נואו | Alex Caparros/Getty Images

לאור ההתפשטות הרחבה של נגיף הקורונה באירופה, נציגים של בארסה נפגשו הבוקר עם גורמים ממחלקת הבריאות בקטלאוניה וקיבלו את ההחלטה. אלופת ספרד תפסיד כ-4.5 מיליון יורו

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה מסרבת לעצור ובמהלך היממה הקרובה נרשמה פגיעה גדולה עוד יותר בעולם הספורט בכלל, ובענף הכדורגל בפרט. לאחר שמשחק העונה באיטליה שוחק בדלתיים סגורות, ראש הממשלה האיטלקי ג'וזפה קונטה הודיע אתמול (שני) כל אירועי הספורט בארץ המגף הושבתו. בספרד דווח כי נשקלת האפשרות לקיים את הליגה הספרדית ללא קהל, אך עניין נוסף שמעסיק הוא משחק ליגת האלופות הקרוב בין ברצלונה לנאפולי בקאמפ נואו.

אלופת ספרד עתידה לארח את התכולים בעוד כשמונה ימים, כאשר היום הוחלט בתום פגישה בין נציגים מאגף הבריאות של הממשל קטלאני לבין מספר נציגים מבארסה, ובה הוחלט שגומלין שמינית הגמר ייערך ללא קהל. לפי ה"מונדו דפורטיבו", ההמלצה של הגורמים הרשמיים כלפי המשחק הקרוב הייתה שהוא ישוחק ללא אוהדים ביציעים.

ברצלונה מצידה מקווה כי תתאפשר הכנסת קהל למשחק, אך המועדון הבהיר כי יפעל רק לפי ההנחיות של אנשי הבריאות בקטאלוניה, אשר ספרו כבר 101 חולים בנגיף בשטח המחוז. בנוסף, ההנהלה תנסה להציע אפשרות נוספת, בה היא תתיר כניסה למגרש של כל חברי המועדון הרשמיים, אשר ברובם מתגוררים בעיר וכך הם לא תהיה אפשרות לתיירים זרים להיכנס.


קאמפ נואו. יארח משחק ליגת האלופות ללא קהל? (Maja Hitij/Getty Images)

לאחר ההחלטה לקיים את המשחק ללא הקהל, בתקשורת הספרדית מדווחים על הפסד כלכלי עצום עבור ברצלונה – כ-4.5 מיליון יורו – זאת בשל העובדה שכרטיסים רבים נמכרו כבר למשחק ועתידים להימכר, והמועדון מתכוון להחזיר לכל אוהד ששילם עבור את המשחק את כספו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי