המחווה המרגשת של ניימאר לפני הגומלין נגד דורטמונד

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images

מי אמר שלא אכפת לו מפ.ס.ז'? הררה חברו לקבוצה חשף: "הוא הזמין את כולם לארוחת ערב מגבשת אצלנו, היה מאוד ממוקד. ההצלחה שלנו מאוד חשובה לו". וגם: ההתגרות בצהובים-שחורים תוכננה מראש

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ניימאר הגיע לפריז סן ז'רמן כשחקן היקר בהיסטוריה בקיץ 2017 עם מטרה אחת ברורה: לעזור לה לזכות בליגת האלופות. הוא סבל מדימוי שלילי והצליח להרגיז לא אחת את האוהדים ומעבר לכך נפצע פעמיים בדיוק לפני המשחקים הקריטיים. העונה, כשסוף סוף היה כשיר – הוא לא רצה לתת להזדמנות הזו לחלוף. חברו לקבוצה, אנדר הררה, סיפר בראיון ל"קאנל פלוס" על המחווה היפה של ניימאר, שלפי שעה נראה שיישאר בפ.ס.ז.'

 
 
הררה חשף: "לפני הגמלין נגד בורוסיה דורטמונד, כולנו הלכנו לביתו של ניימאר ואכלנו ארוחת ערב. זה היה מאוד מגבש. הוא היה מאוד ממוקד. כשראיתי כמה עיתונאים אומרים שניימאר לא חושב על פ.ס.ז' – זה מאוד צרם לי. אני רואה מה הוא עושה בתקופה הזו, זה היה מדהים". על היכולת המקצועית שלו אמר: "הוא נתן הרבה לקבוצה למרות הפציעות. הוא שחקן ברמה עולמית והוא חושב הרבה על הקבוצה ועל הקולקטיב".
 
פ.ס.ז' הגיעה לגומלין נגד דורטמונד לאחר שנכנעה 2:1 בגרמניה. ניימאר היה זה שכבש לזכותה, והוא עשה זאת גם בגומלין. הוא התרגז מאוד על החגיגה של ארלינג הולאנד ויתר השחקנים בצהוב-שחור ותכנן להחזיר להם באותו המטבע, כפי שחשף מרקיניוס: "הוא לא סתם שחקן כדורגל. הוא אימפולסיבי ותמיד מגיב לפרובוקציות. אחרי השער שלו, שאלתי אותו אם הוא הוציא את כל הרגשות החוצה. הוא אמר לי לחכות לסיום המשחק ולא לעצור אותו".

ניימאר בטירוף נגד דורטמונד (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

 
מאז תחילת דרכו בצרפת, ניימאר העמיד סטטיסטיקה מצוינת של 69 שערים ב-80 משחקים. העונה יש לו 18 כיבושים ב-22 משחקים בלבד והוסיף עוד עשרה בישולים. הוא מחכה בסבלנות להגרלת רבע גמר ליגת האלופות וירצה לזכות בגביע עם האזניים הגדולות בפעם השנייה בקריירה שלו.
 
 
ובחזרה להררה. הקשר שהגיע הקיץ לפ.ס.ז' משוכנע שהכדורגל יחזור: "אני באמת מקווה שהמפעלים יחודשו. אני לא מומחה, אבל יהיה אפשר לחזור לשחק בדלתיים סגורות. הכדורגל צריך להימשך, אבל הבריאות הכי חשובה. אם אין סיכון, הכדורגל חשוב מאוד ויעזור לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי