נשיא ליון: "גומלין שמינית הגמר נגד יובה ייערך בשבעה באוגוסט בדלתיים סגורות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו נגד ליון. הגומלין ייערך בטורינו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בצל הכעס על ביטול העונה בצרפת והטענה כי הקבוצות יסבלו באירופה, ז'אן מישל אולאס פיזר את הערפל וסיפר כי המשחק ייערך במגרש של האיטלקים. במשחק הקודם ניצחה קבוצתו 0:1

קבוצות: יובנטוס ליון
(גודל טקסט)

עם עצירת הכדורגל האירופי לאור נגיף הקורונה, נקבע כי תחילה יושלמו הליגות המקומיות ורק לאחר מכן בסיום העונה יתחדשו שלבי ההכרעה במפעלים האירופאים. בשלב ראשון, שלב שמינית הגמר בליגת האלופות צריך להיות מושלם שכן ארבעה משחקים גומלין טרם נערכו.

בהקשר זה, נשיא ליון הצהיר כי יש תאריך חדש. ז'אן מישל אולאס הכריז כי אופ"א אישרה הגומלין נגד יובנטוס ייערך בתאריך השבעה באוגוסט במגרשם של האיטלקים בדלתיים סגורות. הצרפתים, שלא ישחקו באירופה בעונה הבאה לאור ההחלטה על סיום העונה, ניצחו כזכור 0:1 במשחק הראשון.

כזכור, נשיא ליון התרעם על החלטת ההתאחדות (שנבעה מלחץ של הממשלה) וטען כי החלטה כזו תשפיע על היריבות הצרפתיות העונה והן לא יוכלו להיות תחרותיות. הנשיא אף הבטיח לערער על ההחלטה. נזכיר כי פריז סן ז'רמן העפילה לשלב רבע הגמר לאחר שניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד בגומלין.

מעבר לכך, שאר שלושת משחקי שמינית הגמר יושלמו באותו השבוע: מנצ'סטר סיטי נגד ריאל מדריד (1:2 לאנגלים בסנטיאגו ברנבאו), באיירן מינכן נגד צ'לסי (הגרמנים עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי 0:3 בלונדון) וברצלונה נגד נאפולי (תיקו 1:1 באיטליה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי