אם תעלה לסיבוב השני, מכבי חיפה תפגוש את שטרסבורג

הגרלה
הגרלה | Gettyimages

אם יעברו את מורה הסלובנית בסיבוב הראשון, הירוקים יפגשו יריבה קשה שסיימה במקום הרביעי בליגה הצרפתית. הפועל באר שבע, שצפויה לעבור את לאצ'י מאלבניה, תפגוש את המנצחת בין שירוקי הבוסנית לקאיירט הקזחית

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)

אחרי שהגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית זימנה אתמול (שלישי) למכבי חיפה מפגש עם מורה הסלובנית ולהפועל באר שבע עימות עם לאצ'י האלבנית, היום נערכה הגרלת הסיבוב השני שקבעה מי יהיו היריבות של הקבוצות הישראליות אם יעפילו לשלב הבא. הירוקים הצליחו להימנע ממפגש נגד קבוצות קשות כמו אלקמאר או סטיאווה בוקרשט, אך עדיין לא התחמקו מהגרלה קשה אחרת: שטרסבורג הצרפתית, שהשיגה את הכרטיס למוקדמות המפעל דרך זכייה בגביע הליגה.

בניגוד לחיפאים ולאלופה מכבי תל אביב, הפועל באר שבע מדורגת ולכן צפויה לפגוש יריבות קלות יותר על הנייר: אם תעבור את לאצ'י, היריבה הבאה של בירת הנגב תהיה המנצחת בין שירוקי הבוסנית לקאיירט הקזחית. שירוקי סיימה במקום השלישי בליגה המקומית, ויש לה ניסיון לא חיובי במיוחד עם קבוצות ישראליות: הפועל תל אביב הביסה אותה פעמים 0:3 בסיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א בעונת 2007/8.

קאיירט סיימה את העונה הקודמת במקום השני בליגה הקזחית, ותגיע להתמודדות בכושר משחק – הליגה הקזחית נמצאת בעיצומה בשבועות אלו, וקאיירט נמצאת כרגע במקום השלישי. גם הקזחים פגשו קבוצה ישראלית בעבר, את מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בעונת 2016/17, ואחרי 1:1 בבית הפסידו 1:2 בגומלין בנתניה.

בהנחה ותעפיל, באר שבע תארח את המשחק הראשון בטרנר ב-25 ביולי ותצא לגומלין ב-1 באוגוסט. מכבי חיפה תשחק באותם תאריכים, אך המשחק הראשון יתקיים בצרפת ואילו הגומלין ייערך בסמי עופר. אבל לפני כן, כמובן, יהיה על המועדונים הישראלים לרשום וי על משחקי הסיבוב הראשון.

שטרסבורג ואלקמאר מחכות, אך לפני הכל צריך לעבור את מורה. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)
יריבות לא פשוטות בדרך לבתים, אך לפני הכל צריך לעבור את מורה. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי