אם תעבור שלב: ב"ש הוגרלה מול פיינורד או דינמו טביליסי

רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק
רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק | דני מרון

בכר ושחקניו צפויים לפגוש את מועדון הפאר ההולנדי בשלב פלייאוף הליגה האירופית, בהנחה שיצליחו לעבור את נורשפינג. מיגל ויטור יצא לשבדיה, אולם עדיין בספק וייתכן שיוחלף בקבהא. ממן ויוספי נשארו בארץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תצא כבר היום (שני) לשבדיה לקראת המשחק הראשון מול נורשפינג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אבל עוד קודם לכן הוגרלה בפלייאוף הליגה האירופית וגילתה מי תהיה יריבתה הבאה, בהנחה שתעבור את נורשפינג – המנצחת בסיבוב המוקדמות השלישי במפגש בין פיינורד ההולנדית לדינמו טביליסי הגיאורגית.

פיינורד ההולנדית, בהדרכת המאמן יאפ סתאם, היא הפייבוריטית להעפיל ולתפוס את המקום בשלב האחרון לפני הבתים, אולם כאמור על האדומים יהיה קודם להדיח את נורשפינג כדי לצאת להולנד או לגיאורגיה. אם ב"ש תעמוד במשימה ותעלה לפלייאוף, היא צפויה להתארח בהולנד, או בטביליסי, ב-22.8, והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בבירת הנגב.

ובחזרה לסיבוב המוקדמות השלישי. כפי שקרה במסע לקזחסטן, גם הפעם הקבוצה מהדרום תשתמש בטיסת קונקשן. אנשי הקבוצה יצאו היום אחר הצהריים בטיסה לאמסטרדם. לאחר לילה במלון בשדה התעופה בהולנד ימשיכו בטיסה לשבדיה בשתי קבוצות בשל מחסור במקומות פנויים בטיסות לשבדיה. הצוות המקצועי והשחקנים ייצאו בטיסה אחת לשטוקהולם בעוד אנשי ההנהלה יעלו לטיסה אחרת ללינשפינג, רק כדי להתאחד שוב ביום שלישי.

עוד לפני ההמראה לשבדיה, הקבוצה ערכה אימון אחרון בישראל, בו נטל חלק גם הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שנפגע במשחק הגומלין ביום חמישי מול קייראט ונאלץ לנטוש את כר הדשא ואובחן כמי שסבל מזעזוע מוח קל. ויטור יצטרף למסע לשבדיה ועשוי לפתוח, אולם יזכה למעקב רפואי צמוד ואם לא יימצא כשיר לא יילקחו סיכונים מיותרים ומרואן קבהא יוסט מעמדת הקשר למרכז ההגנה.

לעומת ויטור, חנן ממן ותומר יוספי, שנעדרו מהמשחק מול קייראט עקב פציעות, יישארו גם הפעם בארץ. ממן סוחב כבר יותר מחודש פציעה בשרירי המפשעה, מה שמנע ממנו מלקחת חלק במשחקיה הרשמיים של הקבוצה עד כה. יוספי סובל מפציעה טורדנית בקרסול. 


חנן ממן. לא שיחק עדיין באף משחק רשמי (הפועל באר שבע, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי