קאריו יירד לספסל, שהר ומרין מתחרים על המקום בהרכב

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

הקבוצה תשלים הערב את הכנותיה לקראת הגומלין מול נורשפינג (20:15, שידור בספורט2). הספרדי לא ניצל את ההזדמנות. בכר מתלבט בין הקשר המהיר לבין מלך השערים. בעקבות הדחתה של סלטיק: ב"ש לא תקבל 300 אלף יורו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים הערב (רביעי) את ההכנות לקראת משחק הגומלין מול נורשפינג בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (20:15, שידור ישיר בספורט2). השינוי העיקרי בקבוצה אמור להיות בעמדת החלוץ כאשר חוסה אנחל קאריו שלא ניצל את ההזדמנות שקיבל במשחק הראשון נגד השבדים, צפוי לאבד את מקומו בהרכב.

הקשר ג'ימי מרין שיכול להוסיף מהירות באגפים והחלוץ בן שהר, מלך שערי הליגה בעונה שעברה, מתחרים על המקום בהרכב. אם מרין יפתח, ההולנדי נייג'ל האסלביינק ישחק בשפיץ. אם שהר יזכה בחולצת ההרכב, ההולנדי ישחק בכנף. כמוכן, הבלם הצעיר עמית ביטון, שמילא עד כה בהצלחה את מקומו של מיגל ויטור שסובל מזעזוע מוח ויחמיץ את הגומלין, ימשיך לפתוח במרכז ההגנה. חנן ממן שנפצע יחמיץ את הגומלין אף הוא.

אוהדי הקבוצה הצטרפו למאבק הציבורי של הקמת קריית המודיעין בנגב ואף פרסמו פוסט תמיכה בעניין בדף האוהדים המוכר "וסרמיליה" לו 40 אלף עוקבים. זמן קצר לאחר פרסום הפוסט, הוא הפך לויראלי. עוד בב"ש, הקבוצה החמיצה הזדמנות לזכות בבונוס של 300 אלף יורו בעקבות הדחתה של סלטיק אמש במוקדמות ליגת האלופות, בהתאם לחוזה בהעברתו של הבלם חאתם אל חמיד לאלופת סקוטלנד.


ברק בכר. ממשיך להתלבט לגבי ההתקפה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי