"סולשיאר עוד ישתפר כמאמן, הוא עושה עבודה טובה"

אולה גונאר סולשיאר, פרד
אולה גונאר סולשיאר, פרד | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

פרד יצא להגנת מאמנו במנצ'סטר יונייטד, רגע לפני קלאב ברוז' בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט4). ארסנל תפגוש את אולימפיאקוס (21:50, ספורט4), ג'ונתן טאה יצטרף?

(גודל טקסט)

משחקי הנוקאאוט של הליגה האירופית יחלו מחר (חמישי), כאשר נקבל לא פחות מ-16 משחקים בשלב 32 האחרונות של המפעל. במוקד נמצאת מנצ'סטר יונייטד, שתפגוש את קלאב ברוז, וארסנל, שתתארח אצל אולימפיאקוס. 

משחקים בולטים נוספים: חטאפה – אייאקס (19:45, ספורט2), רומא – גנט (21:50, ספורט2), לברקוזן – פורטו (21:50, ספורט3), וולבס – אספניול (21:50, ספורט4) ושחטאר דונייצק – בנפיקה (19:45, ספורט4)

קלאב ברוז' – מנצ'סטר יונייטד (19:45, ספורט4)
השדים האדומים יגיעו לבלגיה אחרי הניצחון הנהדר 0:2 על צ'לסי ביום שני במטרה להמשיך במומנטום ולבצע צעד לעבר שמינית הגמר. השדים האדומים עדיין נמצאים בליגה מחוץ למקום שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה, כשמסביב למאמן אולה גונאר סולשיאר יש לחץ גדול.

הקשר הברזילאי פרד, שרושם עונה לא רעה באופן אישי אחרי שהתחיל בצורה בינונית את הפרק שלו בקבוצה, יצא להגנת מאמנו: "הוא עושה עבודה טובה. הוא מאמן צעיר שלומד הרבה ועוד ישתפר כמאמן וכאדם. הוא איש מאוד נחמד שמדבר הרבה, יש לו צד קצת שובב והוא כל הזמן מחייך".


פרד (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

"רצינו להתמודד על האליפות בתחילת העונה", הודה הקשר. "קרה מה שקרה וזה חלק מהכדורגל. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה ולהרים את הראש, כי יש לנו קבוצה מאוד איכותית. יש כאן הרבה לחץ כי זה מועדון ענק וכשדברים לא מסתדרים אז הגיוני שכולם מסביב ידברו. הקהל התרגל לראות רגעים גדולים מהקבוצה והזו והוא רוצה לחוות את זה שוב, ובצדק".

מבחינה מקצועית, ליונייטד מצפה ביום ראשון משחק מול ווטפורד (15:50, ספורט1) בפרמיירליג, ועל כן סולשיאר צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב כדי להביא את שחקניו רעננים למשחק הבא. החלוץ אודיון איגהלו, שערך הופעת בכורה מול צ'לסי שנכנס כמחליף בתוספת הזמן, עשוי לפתוח לראשונה בהרכב.

אולימפיאקוס – ארסנל (21:50, ספורט4)
מיקל ארטטה יגיע להתמודדות ביוון עם סגל כמעט מלא, למעט קייראן טיירני שצפוי לשוב לכשירות בתוך כחודש וללא המגן הימני סדריק סוארס. אגב, הפורטוגלי מהווה תעלומה, שכן הושאל בינואר לתותחנים מסאות'המפטון עם פציעה שהייתה אמורה להיות קלה, אך טרם שיחק במדי הקבוצה מצפון לונדון ולא ברור מתי ישוב לכשירות כרגע.


ארטטה (Gareth Copley/Getty Images)

ביום ראשון האחרון ארסנל רשמה את אחד ממשחקיה היותר טובים העונה, כשהביסה 0:4 את ניוקאסל עם תצוגה נהדרת. מי שהציג משחק גדול היה ניקולא פפה, שנרכש ב-80 מיליון יורו בקיץ ולא עומד כרגע בציפיות.

ארטטה דיבר על השחקן בן ה-24: "אנחנו צריכים שהוא יהיה יותר עקבי. הדבר הכי קשה לשחקני כנף הוא ליצור מצבי הבקעה, ואלה דברים שהוא צריך לעשות משחק אחרי משחק. הוא התחיל ליישם את עצמו טוב יותר גם מבחינה הגנתית, הוא עושה דברים שלא עשה בעבר והתגמולים מתחילים להגיע".

כרגע התותחנים נמצאים במרחק של שבע נקודות מהמקום הרביעי בליגה, שמוביל כמובן לליגת האלופות, אך העונה גם המקום החמישי צפוי להעניק את הכרטיס לצ'מפיונס – זאת בעקבות העונש שקיבלה מנצ'סטר סיטי, שאם הוא לא ישתנה בערעור אז אכן גם המקום החמישי יוביל לליגת האלופות, ולקבוצה מצפון לונדון יש עדיין הרבה על מה להילחם.


ניקולא פפה (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

בארסנל לא מזלזלים כמובן באולימפיאקוס, שהקשתה מאוד העונה על טוטנהאם בשלב הבתים של ליגת האלופות וסיימה איתה ב-2:2 ביוון. אגב, מי ששמו נקשר בנוגע למעבר אפשרי בקיץ לקבוצה של ארטטה הוא בלם לברקוזן ונבחרת גרמניה, ג'ונתן טאה, כאשר לשחקן בן ה-23 סעיף שחרור שעומד על 40 מיליון יורו.

דויד לואיז, בלם התותחנים, דיבר על מצב הקבוצה לקראת ההתמודדות: "התחלנו משהו חדש עם ארטטה, ואני חושב כשאתה מתחיל ליישם פילוסופיה חדשה עם מאמן חדש ושיטה חדשה, אתה צריך לחשוב רק על הצעד הבא ולא רחוק מדי. אני חושב שאנחנו משתפרים בכל שבוע ואנו מתחילים לחשוב על הטבלה, מבינים שעדיין יש לנו אפשרות להשיג את הכרטיס לליגת האלופות ומנסים לעשות את המיטב מבחינתנו עד לסיום העונה, בלי לחשוב על מה עשו הקבוצות האחרות – אלא רק לנסות לנצח את המשחקים שלנו".

ביום ראשון ארסנל תארח באצטדיון האמיריות לקרב חשוב במאבק על הכרטיס לצ'מפיונס ליג את אברטון (18:20, ספורט1) החזקה של קרלו אנצ'לוטי, ועל כן ארטטה צפוי לבצע רוטציה ולפתוח עם גבריאל מרטינלי הצעיר, כמו גם עם ג'ו ווילוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי