דיווח: אינטר רוצה את מולר, "קוטיניו נראה זר בבאיירן"

תומאס מולר
תומאס מולר | AFP

לפי "בילד", קשר הבווארים מבוקש באיטליה לקראת ינואר. הברזילאי סופג ביקורת קשה, בגרמניה נכתב: "הגיע על תקן כוכב ובינתיים נראה כהבטחה שלא מומשה". המאן: "הוא צריך להתחיל לספק הופעות טובות מתישהו"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן אמנם חזרה לנצח כשהשיגה 2:3 על אולימפיאקוס ביוון באמצע השבוע בליגת האלופות, אך במועדון הבווארי עדיין לא שקט. לוקאס הרננדז סיים את המשחק פצוע ויעבור ניתוח, ומעבר לכך בגרמניה מתעסקים בעתידו של תומאס מולר ובנסיגה ביכולתו של פיליפה קוטיניו.


לפי "בילד", אינטר רוצה לצרף את מולר בחלון ההעברות בחורף. הקשר הגרמני בן ה-30 פתח העונה רק ארבע פעמים בהרכב בליגה ובצ'מפיונס ומתקשה להסתגל למעמדו אצל ניקו קובאץ'. לפני כשבועיים אף דווח כי ביקש לעזוב. המאמן הקרואטי סיפק אמירה לא מכבדת כלפי השחקן והתנצל בשלב מאוחר יותר.


למרות שבבאיירן הבהירו כי הסוגייה מאחוריהם, בגרמניה דווח כי על אף שמדובר בדמות חשובה בחדר ההלבשה, הבווארים עשויים ללכת לקראתו אם יתעקש לעזוב. מעבר לכך, לאורך ההיסטוריה עברו מספר שחקנים גדולים בין המועדונים כמו יורגן קלינסמן, לותר מתיאוס וגם מנכ"ל באיירן, קרל היינץ רומינגה.




לגבי קוטיניו, הברזילאי סיפק העונה שני שערים ועוד ארבעה בישולים, אך עשה זאת בלא פחות מ-750 דקות. בגרמניה ביקרו את השחקן שנראה לא מחובר לאחרונה והעדיף להתחמק מהעיתונאים לאחר המשחק האחרון. ב"קיקר" ציינו את סדרת הפעולות הלא טובות שלו נגד היוונים ונכתב שנראה אבוד באגף שמאל. "באיירן חשבה שהיא מקבלת כוכב עולמי, כרגע הוא נראה לא יותר מהבטחה שלא מומשה", נכתב ב"בילד", לצד השאלה האם המאבק על העמדה מספר 10 בבאיירן נפתח מחדש (תחרות מול מולר).


שחקן העבר דימיטאר המאן תקף: "מבחינתי הוא זר בקבוצה הזו. אני לא זוכר מצב טוב שהוא ייצר בהתקפה. אם יש לך שחקן כזה בקבוצה והוא לא מראה שום רגע מיוחד – כמובן שאתה סובל מבעיות בהגנה כי הוא עושה רק חצי מהעבודה. נותרו לו 30 או 35 משחקים והוא צריך להתחיל מתישהו לספק הופעות טובות". המאמן קובאץ' טען שהוא סובל קצת מחוסר מזל והמנהל המקצועי הוסיף שהוא זקוק לזמן, אלא שבבאיירן מינכן אין יותר מדי זמן.



פיליפה קוטיניו. בגרמנים לא מרוצים ממנו ( ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי