בגרמניה מאשרים: פוצ'טינו מועמד מוביל לאימון באיירן מינכן

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Srdjan Stevanovic/Getty Images

לאחר שחשפנו לראשונה בספורט1 את פרטי החוזה של מוריניו בטוטנהאם ומועמדות הארגנטינאי לבווארים, ברשת "סקיי" פורסם כי האנזי פליק, המאמן הזמני של אלופת גרמניה, עשוי לשוב לעמדת העוזר בפגרת החורף

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
כבר ביום שלישי בערב, מיד לאחר פיטורי מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם, פרסמנו לראשונה בספורט1 שז'וזה מוריניו צפוי להחליפו כמנג'ר טוטנהאם ושראשי באיירן מינכן שוקלים בכובד ראש את מינויו של הארגנטינאי. כעת, יממה לאחר ש"המיוחד" הוצג רשמית בלונדון ולאחר שחשפנו בספורט1 את פרטי החוזה של מוריניו וההתלבטות של ראשי אלופת גרמניה, מאשרים את הפרטים הללו גם ב"סקיי".


פוצ'טינו פוטר מטוטנהאם לאחר חמש שנים וכפי שחשפנו גם זכה לפיצוי של 8.5 מיליון ליש"ט על התרת חוזהו שלוש שנים וחצי לפני סיומו, אך הוא עשוי לקבל בקרוב את אחת ממשרות האימון הנחשקות באירופה. בהמשך לפרסום בספורט1 על כך שהוא נמצא על הכוונת של באיירן מינכן, ידיעה שכאמור עלתה שלשום, היום (חמישי) אישרו זאת גם ברשת "סקיי" בגרמניה ובאנגליה, שם דווח כי שמו של פוצ'טינו נמצא בראש הרשימות של המועדון מבוואריה.


לפי הפרסום ב"סקיי", טרם נוצר קשר בין קבוצת הפאר מגרמניה לבין פוצ'טינו, שעדיין לא סיפק את תגובתו על הפיטורים המפתיעים מהתרנגולים. מאמנה של אייאקס אריק טן האח היה מועמד בכיר לאימון אלופת גרמניה, אך כעת נכתב כי הוא "מתרחק", כמו גם ארסן ונגר, תומאס טוכל וראלף ראנגניק, מאמנה לשעבר של לייפציג.


כזכור, באיירן מינכן נפרדה בתחילת החודש ממאמנה ניקו קובאץ', זאת לאחר שהפסיד 5:1 נגד איינטרכט פרנקפורט. בימים אלו, מי שעומד על הקווים אצל הקבוצה הגרמנית הוא האנזי פליק, המשמש כמאמן זמני עד חודש ינואר הקרוב, כך לפי הנהלת הקבוצה, אולם עשוי בפגרת החורף לשוב לעמדת העוזר ולפנות את מקומו למאוריסיו פוצ'טינו.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי