צפו: 0:4 לאאוגסבורג על הרטה, 1:5 מפתיע למיינץ על הופנהיים

שחקני אאוגסבורג
שחקני אאוגסבורג | Alexandra Beier/Bongarts/Getty Images

קבוצתו של שמידט חגגה על הקבוצה מהבירה, מקס וקורדובה העלו את המארחת ליתרון כפול אחרי 26 דקות, האן ונידרלכנר הצטרפו לחגיגה לאחר הרחקתו של יארסטיין. הכחולים הושפלו בביתם לאחר חמישה ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 של הבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) לאחר משחקה של הופנהיים נגד מיינץ שהסתיים ב-1:5 מפתיע במיוחד של קבוצת התחתית, אף על פי שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-45. קודם לכן אאוגסבורג רשמה ניצחון שני ברציפות לאחר 0:4 ענק על הרטה ברלין.


הופנהיים – מיינץ 5:1
ככל הנראה התוצאה המפתיעה של המחזור. מיינץ הגיעה למשחק כאשר היא במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן ולחובתה שני הפסדים רצופים. לעומתה הופנהיים שאירחה את המשחק וניצחה את חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, הייתה יכולה לעלות למקום הרביעי. אבל בכדורגל הכל יכול לקרות.

לבין אוזטונאלי כבש ראשון בדקה ה-33 עם בעיטה חדה מצד ימין, אבל לפני השריקה למחצית הקשר בוטה באקו הצעיר הורחק לאחר עבירה גסה על סבסטיאן רודי. נראה היה מיינץ לא התרגשה מההרחקה והכפילה את היתרון בדקה ה-52 לאחר גול עצמי אומלל של פאבל קדראבק וכעבור 10 דקות פייר קונדה כבש שער נוסף לאורחת, 0:3 מדהים למיינץ. שבע דקות לסיום אנדריי קרמאריץ' כבש שער מצמק, אך ז'אן פול בואטיוס ופייר קונדה סגרו ערב חלומי בלתי נשכח עם שני שערים בדקה ה-90.





אאוגסבורג – הרטה ברלין 0:4
אאוגסבורג ממשיכה לברוח מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות. לאחר שיצאה מפגרת הנבחרות עם 0:1 חשוב על פאדרבורן, הפעם השיגה ניצחון ענק על הרטה ברלין בקרב תחתית נוסף. פיליפ מקס כבש ראשון כבר אחרי 17 דקות וסרחיו קורדובה הכפיל בדקה ה-26. במהלך השער השני, שוער הרטה רונה יארסטיין תיקל שחקן של אאוגסבורג והורחק באדום ישיר, והרטה לא הצליחה להתאושש מהמפלה. אנדרה האן כבש את השלישי בדקה ה-52 ופלוריאן נידרלכנר סיים קונצרט חד צדדי ב-WWK ארנה עשר דקות לסיום המשחק.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי