צפו בתקציר: הפסד שלישי ברציפות לפרנקפורט, הפעם 2:1 למיינץ

שחקני מיינץ חוגגים
שחקני מיינץ חוגגים | picture alliance / Contributor

החבורה של אדי הוטר המשיכה את הצניחה מאז החמישייה האדירה מול הבווארים. הינטרגר עוד העניק יתרון (33), אך קוהר הורחק (44) וקבוצת התחתית הפכה עם שני שערים במחצית השנייה וטיפסה למקום ה-12

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן הפסידה במפתיע ללברקוזן וצנחה למקום הרביעי בטבלה ובורוסיה מנשנגלדבאך שמרה על הפסגה, המחזור ה-13 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם המשחק האחרון בו איינטרכט פרנקפורט המגמגמת איבדה יתרון ונוצחה 2:1 בחוץ על יד מיינץ, שנותרה מושלמת תחת המאמן החדש אכים באיירלורצר.


זה התחיל טוב עבור פרנקפורט, כשהבלם/מגן מרטין הינטרגר העלה אותה ליתרון (33) עם הרביעי שלו בבונדסליגה, אך רגע לפני הירידה להפסקה היא נותרה בעשרה שחקנים לאחר שדומיניק קוהר ראה את הכרטיס האדום. מיינץ עלתה למחצית שנייה בטירוף וחמש דקות מפתיחתה היא כבר ניצלה את יתרונה המספר עם 1:1 מרגליו של קארים אוניסיוו. את המהפך השלים אדם סולואי, שמצא את הרשת בפעם הראשונה העונה (69) וקבע 1:2 בסיום.


במחזור העשירי פרנקפורט מחצה את באיירן עם 1:5 עוצמתי, אך ההפסד הערב היה השלישי ברציפות שלה מאז והיא ניצבת רק במקום העשירי עם 17 נקודות בלבד. מנגד, מיינץ רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות, טיפסה עד המקום ה-12 בטבלה והגדילה את הפער מהמקום שמוביל למבחנים נגד הירידה לארבע נקודות. 




אוניסיוו בטירוף לאחר ה-1:1 (Getyyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי