יעיפו את הדאבליסטית מהגביע? דאבור והופנהיים יוצאים למינכן

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

החלוץ שצפוי לפתוח בהרכב ברביעי (21:40, ספורט 4) חולם על שער בכורה דווקא נגד המוליכה החדשה. שרודר: "רוצים לזכות בתואר, החבר'ה יודעים לנצח משחקים גדולי". נשיא באיירן מרוצה מפליק וסימן מטרות לעתיד

(גודל טקסט)
שמינית גמר הגביע הגרמני יוצא לדרך כבר הערב (שלישי) עם לא פחות מארבעה משחקים, אך גולת הכותרת היא מחר (רביעי). באיירן מינכן הדאבליסטית הגאה תארח את הופנהיים של מואנס דאבור (21:40, שידור ישיר בספורט4). החלוץ שנמצא חודש בגרמניה עלה מהספסל וערך הופעת בכורה נגד איינטרכט פקנפורט ומאז פתח בהרכב פעמיים ושיחק כשעה אך עדיין לא מצליח לכבוש. האם מחר יגיע הרגע הגדול בקריירה שלו? בהחלט יכול להיות.

 
הופנהיים מגיעה לאליאנץ' ארנה בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שמציבים אותה במקום השביעי, נקודה אחת בלבד מהמקום השישי המוליך לליגה האירופית. בקבוצה לא שוכחים איך לפני כארבעה חודשים הופנהיים הגיעה למינכן וניצחה 1:2 בזכות צמד של סרגיס אדמיאן, ורוצים לשחזר את הסנסצייה שוב

 
המאמן אלפרד שרודר היה מלא ביטחון במסיבת העיתונאים: "אם ננצח משחק כזה נקבל עוד המון ביטחון. החבר'ה יודעים איך לנצח משחקים גדולים והאמונה תמיד שם. באיירן יודעת למה אנחנו מסוגלים. אנחנו רוצים לזכות בגביע! נשחק באומץ במינכן, זו הדרך היחידה".


דאבור. שער בכורה נגד באיירן? (TF-Images / Contributor)

ואצל האלופה? חלום הטרבל של באיירן מינכן חיי וקיים. מי זוכר שלפני כשבוע היו מכות באימון. אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם 1:3 במיינץ, והשתלטות על הפסגה בפעם השנייה העונה – בבוואריה יודעים שהקבוצה בכושר הטוב ביותר העונה, אך המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' מזהיר: "עלינו לקחת את המשחק בשיא הרצינות. אנחנו תמיד דואגים לעבוד קשה בכל המפעלים. אנחנו יודעים מה הפירוש של לשחק את גמר הגביע בברלין וזה נחמד. אנחנו נכנסים לכל משחק עם 100% רצינות, ככה זה בבאיירן מינכן". 

למרות שביום ראשון תפגוש באיירן את לייפציג בקרב צמרת ענק, הקבוצה תשחק בהרכב החזק העומד לרשותה. לוקאס הרננדז וקינגסלי קומאן חזרו לאימוני הקבוצה אך עדיין לא יכללו בסגל. פיליפה קוטיניו המאכזב שספג ביקורות בכלי התקשורת צפוי להמשיך על הספסל בעוד מי שמסתמן שיפתח ב-11 הוא סרג' גנאברי, שיחליף את איבן פרישיץ'.

עוד בבאיירן, נשיא המועדון, הרבט היינר, מרעיף שבחים על המאמן האנזי פליק ורומז שיישאר מעבר לסיום העונה הנוכחית: "כמובן שניתן להעלות את האפשרות הזו על הדעת. הוא לא רק ממשיך לנצח אלא הקבוצה מציגה כדורגל קסום. הדרך בה ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים הייתה מרהיבה. לעתים רחוקות ראיתי את באיירן כה משכנעת כמו ב-0:5 על שאלקה".


שחקני באיירן חוגגים. המוליכה החדשה (DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images)

הנשיא הצהיר מה החלום הגדול שלו: "אנחנו רוצים לזכות שוב בליגת האלופות. הגמר שוב ייערך במגרש שלנו ב-2022 (בשנת 2012 באיירן אירחה את הגמר אך הפסידה לצ'לסי בפנדלים) ואנחנו רוצים לזכות בתואר עד השנה הזו לכל המאוחר". כשנשאל על לירוי סאנה אמר: "הוא שחקן נהדר וזה ידוע שאנחנו מעוניינים בו. צריך לראות איך הוא יחזור מהפציעה שלו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי