צפו בתקציר: באיירן הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 על אאוגסבורג

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הבווארים השיגו שלוש נקודות יקרות משערים של מולר וגורצקה וחתמו ערב מרגש, בו ציינו 120 שנה להיווסדות המועדון ועלו עם חולצות האליפות הראשונה מ-1932. תיקו דרמטי בין מיינץ לדיסלדורף

(גודל טקסט)

אחרי שלייפציג מעדה ודורטמונד ניצחה את מנשנגלדבאך, המחזור ה-25 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני המשחקים האחרונים. במוקד, באיירן מינכן השיגה 0:2 בבית נגד אאוגסבורג והגדילה את הפער בפסגה. בנוסף, מיינץ ודיסלדורף נפרדו ב-1:1 דרמטי.

באיירן מינכן – אאוגסבורג 0:2

זה לא היה פשוט ללא רוברט לבנדובסקי הפצוע, אך בסופו של דבר המארחת השיגה שלוש נקודות בסיום ערב מרגש במיוחד. זה היה ערב בו במועדון ציינו חגגו 120 שנה להיווסדו, ולכבוד זה השחקנים עלו עם חולצה מיוחדת, הזהה לחולצה עמה באיירן זכתה באליפות הראשונה בתולדות המועדון. האוהדים סיפקו תצוגה נהדרת ביציע ויום כזה היה חייב להיגמר עם ניצחון, וכך הוא גם נגמר.

המחצית הראשונה הייתה חלשה במיוחד וללא מצבים מסוכנים, אך בדקה ה-53 הגיע סוף סוף השער. הבלם ג'רום בואטנג שלח כדור עומק יוצא דופן ממרכז המגרש אל תוך הרחבה, תומאס מולר ביצע תנועה גדולה וסיים בנגיעה אחת מהאוויר אל הרשת. אגב, בדקה ה-89 האורחת השוותה ל-1:1  בזכות שער של פלוריאן נידרלכנר, אך הוא נפסל בצדק בעקבות נבדל, ושתי דקות לאחר מכן, בתוך תוספת הזמן, הגיע ה-0:2.

סרג' גנאברי ולאון גורצקה עשו ככל העולה על רוחם ברחבת היריבה, החליפו מסירות והתקפה נהדרת הסתיימה בשער של האחרון מקרוב. בכך, הפער בפסגה גדל בחזרה לארבע נקודות מדורטמונד השנייה וחמש מלייפציג השלישית.


תומאס מולר חוגג עם ג'רום בואטנג (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)


אוהדי באיירן מינכן (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מיינץ – דיסלדורף 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
המארחת כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון שני ברציפות וניצחון חשוב מאין כמוהו בקרב התחתית כשהובילה החל מהדקה ה-62 בזכות שער של לבין אוזטונאלי אחרי בישול של ז'אן-פיליפ מאטטה, אך בדקה ה-85 כל תקוותיה ירדו לטמיון בזכות שוויון דרמטי של קנאן קראמן, שהגיע אחרי טעות קשה של השוער פלוריאן מולר. כעת, מיינץ נותרה במקום ה-15 עם 26 נקודות, ארבע בלבד מעל יריבתה הערב, שנמצאת מקום אחד מתחתיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי