דיווח: ברצלונה סימנה את קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | AFP

לפי 'ספורט' הקבוצה מבירת קטאלוניה הכינה תוכנית חלופית במקרה שניימאר ולואטרו מרטינס לא יגיעו ותנסה לצרף את השחקן הצרפתי בן ה-23. האלופה הגרמנית תדרוש עליו כ-60 מיליון יורו

(גודל טקסט)

ברצלונה רוצה להתחזק הקיץ בחלק ההתקפי, כאשר המועמדים המרכזיים להצטרף הם לאוטרו מרטינס וניימאר. אולם עדיין לא ברור אם ברצלונה תוכל לעמוד בתשלומים עבור השניים וכן אם פריז סן ז'רמן תהיה בכלל מוכנה את השחקן היקר בעולם, ולכן האלופה הספרדית סימנה אפשרות נוספת.

לפי 'ספורט', במקרה של דחייה מצד פ.ס.ז' ואינטר, המועמד הבכיר להגיע הוא שחקן הכנף של באיירן מינכן קינגסלי קומאן, שעשוי לעלות לקבוצה כ-60 מיליון יורו. לצרפתי בן ה-23 יש רקורד מרשים במיוחד בקריירה, כאשר זכה באליפות בכל עונה בה שיחק, החל מפ.ס.ז', ליובנטוס ועד לבאיירן מינכן, אם כי בחלק נכבד מהעונות חלקו בזכייה לא היה משמעותי.

עוד קודם לכן דווח ב'לאקיפ' ששחקנה של טוטנהאם טנגי אנדומבלה בדרך החוצה מטוטנהאם, בגלל יחסים רעים עם ז'וזה מוריניו וסומן גם הוא לעונה הבאה על ידי ברצלונה.

אם אכן צמד השחקנים אכן יגיע לקבוצה מבירת קטאלוניה מניין השחקנים הצרפתים במועדון יגיע לשישה, כאשר יצטרפו לקלמנט לנגלה, סמואל אומטיטי ושני השחקנים היקרים בתולדות המועדון עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי