Sport1 Banner

דייוויס: "קשה לי לדמיין את עצמי משחק כדורגל ללא קהל"

אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס | באיירן מינכן

מודל לחיקוי ("מאז ומתמיד זה היה מסי"), המטרות ("זכייה בכמה שיותר תארים"), הארכת חוזהו ("המועדון הוא כמו משפחה עבורי") ובאיזו עמדה הוא מעדיף לשחק? הקנדי של באיירן מינכן בראיון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בראיון לאתר הרשמי של באיירן מינכן, אלפונסו דייוויס, שהאריך לאחרונה את חוזהו במועדון עד 2025, התייחס לאפשרות שהבונדסליגה תשוב לפעילות במהלך חודש מאי בדלתיים סגורות. "האוהדים הם חלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל, כך שאני עדיין לא מצליח לדמיין את עצמי בסיטואציה של משחק ללא קהל. זה משהו שמעולם לא חוויתי", הודה הקנדי בן ה-19.

הארכת חוזהו בבאיירן: "המועדון הוא כמו משפחה עבורי. אנחנו נלחמים ביחיד ונותנים את הכל למען הצלחת הקבוצה בכל משחק. אני גאה בדרך בה התפתחתי מאז שהצטרפתי לבאיירן מינכן. אני לומד המון מדויד אלאבה, שהוא מגן שמאלי ברמה הכי גבוהה בעולם. האנשים במועדון עזרו לי להתאקלם במהרה".

המטרות עם באיירן מינכן: "כל כדורגלן רצה לנצח כמה שיותר משחקים ולזכות בכמה שיותר תארים. לפני פגרת הקורנה, היינו בעמדה טובה לזכות בכל המפעלים. כרגע, לאור המצב בעולם, הדבר החשוב ביותר הוא להישאר בריאים".

באיזו עמדה הוא מעדיף לשחק: "הגעתי בתור שחקן התקפה, אבל כיום אני משחק בצד שמאל של ההגנה. אני אוהב את התפקיד ומנסה ליהנות מכל רגע, כי לשחק בקבוצה גדולה כמו באיירן מינכן זה חלום שהתגשם מבחינתי".


 דייוויס במהלך החתימה על הארכת חוזהו (באיירן מינכן)

איך הוא מעביר את הזמן בפגרה: "אני אוהב סרטי אקשן וקומדיה. השחקן האהוב עליי הוא דוויין ג'ונסון המכונה דה רוק. מעבר לזה, אני רואה הרבה סדרות ומנסה להמשיך לשפר את הגרמנית שלי".

על כך שהוא נחשב לאחד השחקנים המצחיקים בחדר ההלבשה: "אני מנסה להיות מי שאני. אמא שלי לימדה אותי לכבד כל אדם באשר הוא וזה מה שמנחה אותי בחיים. כמובן שזה נחמד שאני מצליח לבדר את חבריי לקבוצה".

מודל לחיקוי: "מאז ומתמיד זה היה ליאו מסי. אני מקווה להיות בעצמי מודל לחיקוי עבור ילדים וצעירים. המסר שארצה להעביר להם הוא שהם צריכים להיות מי שם. בנוסף, הכל הרבה יותר פשוט כשאתה מסתובב חיוך מרוח על הפנים".

עוד באותו נושא: ליגה גרמנית (בונדסליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי