"גם אם יהיו כשירים, ויטסל וצ'אן לא יוכלו לשחק בדרבי"

ארלינג הולאנד חוגג עם אקסל ויטסל
ארלינג הולאנד חוגג עם אקסל ויטסל | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

דיווח: שני הקשרים של דורטמונד עוברים טיפולים ואינם נמצאים בבידוד עם שאר חבריהם. לפיכך, גם אם יחלימו הם לא יעמדו לרשותו של פאברה נגד שאלקה (שבת ב-16:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

אחרי פגרת קורונה בת יותר מחודשיים, הבונדסליגה תשוב לפעילות בעוד ארבעה ימים (שבת, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) עם לא פחות משישה משחקים. במוקד המחזור ה-26, בורוסיה דורטמונד תארח את שאלקה לדרבי הלוהט של חבל הרוהר.

לפי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב'קיקר' הגרמני, בורוסיה דורטמונד תיאלץ להסתדר בדרבי ללא אקסל ויטסל ואמרה צ'אן, שנעדרו מהאימונים האחרונים בשל בעיות שרירים. מוקדם יותר הבוקר הגיעו שני הקשרים לטיפול באמצעות רכבם הפרטי ומשם הם המשיכו חזרה לביתם. מכך ניתן להסיק שללא קשר לפציעה שלהם, ויטסל וצ'אן לא יוכלו להיכלל בסגל מאחר שאינם נמצאים עם חבריהם לקבוצה, אשר מבודדים בהסגר במלונית כבר שלושה ימים.

כידוע, בהתאם למתווה שעליו סיכמו ראשי הליגה הגרמנית עם הקנצלרית אנגלה מרקל, כל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות נדרשות במשך שבוע להיכנס לבידוד במקביל לאימונים, שהם למעשה מעין מחנה אימון קצר שיאפשר להן להימנע ממגע עם הציבור הרחב וכן להעביר הילוך בהכנות. באיירן מינכן, למשל, יצאה ביום ראשון לבית המלון בו היא מתאכסנת לפני משחקים בליגת האלופות ובו תשהה עד שבת, אז תמשיך לברלין שם היא תשחק ביום ראשון. כל שחקן ישן בחדר פרטי, נדרש להחליף לעצמו מצעים ועל השחקנים אף חל איסור לשחק יחד בסוני פלייסטיישן כדי שהג'ויסטיק לא יעבור מיד ליד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי