צפו: וולפסבורג נכנעה 2:1 לפרנקפורט, שאלקה ממשיכה להתרסק

אנדרה סילבה חוגג
אנדרה סילבה חוגג | SWEN PFORTNER/POOL/AFP via Getty Images

לאחר הניצחון הענק על לברקוזן, הזאבים רשמו הפסד ביתי מפתיע. סילבה כבש בפנדל לאורחת, אמאבו השווה, אך קאמדה הבקיע בדקה ה-85. הפסד רביעי ברציפות לקבוצה מחבל הרוהר

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בבונדסליגה שיצא לדרך כבר ביום שישי נמשך הערב (שבת) עם לא פחות מחמישה משחקים.במוקד, הופנהיים של מואנס דאבור גברה 0:1 על מיינץ והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של וולפסבורג השישית בקרב החשוב על אירופה. שאלקה שוב אכזבה כשהפסידה לוורדר ברמן המשתפרת. הרטה ברלין ניצחה את אאוגסבורג 0:2. במשחק שנעל את יום שבת, באיירן מינכן הביסה 0:5 את פורטונה דיסלדורף.

הרטה ברלין – אאוגסבורג 0:2 – צפו בתקציר
שוער הרטה, רונה יארסטיין יצא רע מאוד מהשער אך למזלו היריבה לא הצליחה לכבוש (13). בצד השני, ג'באירו דילרוסון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-25 בשער מצוין. השוער אנדראס לוטה רשם הצלה גדולה, וההולנדי היה ראשון לריבאונד, עקף את שחקן ההגנה וכבש בקלילות. בתוספת הזמן המחליף קשישטוף פיונטק קבע את תוצאת המשחק בשער הליגה השלישי שלו במדי הרטה.

שחקני הרטה ברלין מרוצים (HANNIBAL HANSCHKE/POOL/AFP via Getty Images)
 

 
שאלקה – ורדר ברמן 1:0 – צפו בתקציר
הקבוצה מחבל הרוהר מפסיקה להתרסק עם הפסד רביעי ברציפות, והפעפ נגד היריבה מהתחתית שעד למשחק הערב ניצחה רק פעם אחת בתשעה משחקים. חוסר הביטחון ניכר את שאלקה כבר בדקות הראשונות כאשר האורחת פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה למספר חצאי הזדמנויות. 
 
 
בדקה ה-32 היתרון הברור הגיע לידי ביטוי. טודיבו איבד כדור בחוסר אחריות ליד מרכז השדה, הקבוצה יצאה למתפרצת ולאונרדו ביטנקורט סובב כדור נהדר מעל ידיו של השוער. בדקה ה-37 מקני כמעט השווה עם נגיחה סמוך לקורה לאחר מצב נייח. שאלקה פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-51 ניצלה בנס על ידי השופט שריחם על מקני ולא הרחיק אותו בצהוב שני. האורחת מצידה ממשיכה במגמת השיפור עם שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, בהם לא ספגה והיא רחוקה רק שלוש נקודות מחוף מבטחים. 

לאונרדו ביטנקורט. שער גדול ( BERND THISSEN/POOL/AFP via Getty Images)

 
 
וולפסבורג – איינטרכט פרנקפורט 2:1 – צפו בתקציר
המארחת הגיעה למשחק עם תנופה גדולה לאחר הניצחון המרשים 1:4 על באייר לברקוזן אך לא הצליחה ליצור מומנטום ורשמה הפסד ביתי מאכזב ומפתיע שעלול להיות קריטי בהמשך המאבק על אירופה. בדקה ה-20 יוסיפ ברקאלו הגיע למצב מצוין מתוך הרחבה לאחר מתפרצת נפלאה של המארחת, התגבר על שחקן הגנה אך בעט גבוה מעל השער.

שש דקות אחר כך, השער הגיע דווקא בצד השני: אנדרה סילבה הוכשל ברחבה וכבש בעצמו בקלילות את הפנדל. הבלם אמבאבו כבש בדקה ה-58 בנגיחה אחרי מצב נייח. השוער נגע אך הדף את הכדור לשערו הוא. וולפסבורג ציפתה להשלים מהפך אלא שלקאמדה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-85 הוא קיבל מסירה מצוינת של באס דוסט עם הראש וכבש בקלילות את ה-1:2. ניצחון ראשון לאורחת אחרי שישה משחקים ונקודות יקרות במאבקי התחתית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי