מכה ללייפציג: אחרי שיחתום בצ'לסי – ורנר לא ישחק בליגת האלופות

טימו ורנר
טימו ורנר | Alexander Hassenstein/Getty Images

כוכב הקבוצה הגרמנית, שהעפילה לרבע גמר הצ'מפיונס אחרי שהביסה את טוטנהאם, צפוי לחתום בקרוב אצל הבלוז ולא יעזור לחבריו בשלבים המתקדמים של המפעל היוקרתי. לפי "בילד", רוצה להגיע ללונדון כבר ביולי

(גודל טקסט)

זה שטימו ורנר נמצא בדרך לצ'לסי זה לא סוד. כוכבה של לייפציג צפוי להשלים עד סוף החודש את המעבר ללונדון, מה שאומר הדבר ימנע ממנו לשחק עבור קבוצתו הגרמנית בליגת האלופות. 

המפעל היוקרתי אמור לשוב לפעילות בחודש אוגוסט ולהסתיים במיני-טורניר בפורטוגל. כזכור, רגע לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" לייפציג הביסה 0:3 את טוטנהאם (אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון בין השתיים) והעפילה לרבע הגמר, אך השחקן הכי חשוב שלה לא יוכל לעזור לה בשלבים המתקדמים של המפעל, בו היא ללא ספק הקבוצה המרעננת והמפתיעה של העונה. החלוץ, כך לפי "בילד", רוצה להגיע ללונדון כבר בחודש יולי ולהתאקלם בעיר ובקבוצה החדשה והוא מוכן לוותר על המשחק ההיסטורי של קבוצתו הנוכחית. "ורנר סירב להמשיך את המסע בליגת האלופות עם קבוצתו", נכתב.

כמה זה נראה שהמעבר של ורנר לצ'לסי כבר סגור? בן ארצו של הגרמני, ברנד לנו, שוערה של ארסנל, כבר הספיק לברך אותו בפומבי על ההגעה ללונדון ונראה שהודעה רשמית צפויה להגיע בשבועות הקרובים.

ללא ספק מדובר במכה קשה עבור הקבוצה של יוליאן נגלסמן, אשר נמצאת במקום השלישי בליגה הגרמנית. ורנר בן ה-23 סיפק העונה מספרים פשוט נפלאים, שכבש 25 שערים ב-31 הופעות בבונדסליגה, אליהם הוסיף שמונה בישולים, ובסך הכל באמתחתו העונה 31 שערים ב-42 משחקים בכל המסגרות.


יוליאן נגלסמן. יצטרך להסתדר ללא הכוכב שלו (Uwe Anspach/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי