ברצלונה מעדה בבילבאו, הפער מריאל מדריד ירד לשש נקודות

ליאו מסי עם איניאקי וויליאמס
ליאו מסי עם איניאקי וויליאמס | Gettyimages

טר שטגן הציל את האלופה ממבוכה בסן מאמס והתמודדות הסתיימה בתיקו 0:0. אייבר הדהימה את סביליה, עד שבן ידר (88) ופבלו סראביה (92) חילצו שוויון, עוד לפני כן ולנסיה נפרדה ב-0:0 ביתי נגד סוסיאדד

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך גם היום (ראשון) כשבמשחק המוקדם לגאנס הפתיעה את ריאל בטיס עם 0:3. ולנסיה סיימה בתיקו מספר 13 העונה אחרי 0:0 ביתי נגד סוסיאדד. וסביליה חזרה מ-2:0 ביתי נגד אייבר עם שני שערים סופר דרמטיים, בדקות 88 ו-90 בדרך ל-2:2. במשחק המרכזי של הערב ברצלונה נפרדה בתיקו 0:0 נגד אתלטיק בליבאו.

אתלטיק בילאו – ברצלונה 0:0
האלופה רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון כאשר הוריד את הפער מריאל מדריד לשש נקודות בלבד אחרי משחק ללא שערים בסן מאמס. למרות פערי הכוחות אתלטיק בילבאו הייתה הקבוצה הטובה יותר ורק בשל יכולת הרואית של טר שטגן שהציל שתי הזדמנויות של איניאקי וויליאמס בדקות הסיום.


פספס הזדמנות להכניע את האקסית. ארנסטו ואלוורדה (Gettyimages)

סביליה – אייבר 2:2
אייבר היא בהחלט אחת ההפתעות הכי נעימות העונה בספרד, והערב למדורגת עשירית לא היה חסר הרבה כדי להדהים את האנדלוסים, שאחרי השישייה שספגו מברצלונה בגביע הפסידו 1:0 לסלטה ויגו וגם היום רק הצליחו לסחוט נקודה ברגע האחרון. פביאן אורלאנה בדקה ה-22 כבש ראשון, צ'ארלס הכפיל בדקה ה-63 ובדקה ה-84 אבר באנגה ספג כרטיס צהוב שני ואדום והותיר את סביליה ב-10 שחקנים, אבל למרות זאת וויסאם בן ידר (88) ופבלו סראביה (92) הצליחו ברגע האחרון למנוע הפסד ולהציל נקודה שמשאירה את סביליה במקום הרביעי כשבמאזנה 37 נקודות, אבל הפער מאתלטיקו השלישית כבר עומד על שבע נקודות.


שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן ובעשרה שחקנים (AFP)

לגאנס – ריאל בטיס 0:3
אחרי ה-0:1 המפתיע על אתלטיקו מדריד במחזור הקודם, קבוצתו של קיקה סטיין שלא פתחה טוב את 2019 חזרה לסורה עם הפסד ליגה רביעי בששת המשחקים האחרונים. יוסף אן-נסירי היה הגיבור של הקבוצה הקטנה ממדריד. המרוקאי בן ה-21 כיכב עם שלושער (22, 36 66) שהעניק ניצחון ליגה שני ברציפות ללגאנס, שפתחה על הדרך פער של שש נקודות מהקו האדום.


גיבור הקבוצה הקטנה ממדריד. יוסף אן נסירי (אתר רשמי)

ולנסיה – ריאל סוסיאדד 0:0
שתי קבוצות מרכז הטבלה הגיעו למסטאייה במומנטום חיובי כאשר המארחת הגיעה אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד המועדון הבאסקי אחרי של חמישה משחקים ללא הפסד. גם הערב הרצף של אף אחד מהקבוצות לא נקטע אחרי 0:0 מאכזב. אוהדי ולנסיה ראו את קבוצתם מסיימת בחלוקת נקודות בפעם ה-13 העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות.


קווין גאמיירו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי