דיווח בספרד: ברצלונה תנסה להחתים את מרכוס ראשפורד

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | AFP

אלופת ספרד מחפשת את חלוץ העתיד שיחליף את לואיס סוארס, והאנגלי של יונייטד, שחוזהו מסתיים ב-2020, נמצאת על הכוונת. הפתעה: אלברטו מורנו, המגן השמאלי המחליף של ליברפול, מועמד להצטרף כגיבוי לאלבה.

(גודל טקסט)
ברצלונה מחפשת את חלוץ העתיד שלה ובצד שמות שכבר עלו כמועמדים כדוגמת לוקה יוביץ', אנטואן גריזמן ואחרים, היום בבוקר, פורסם בשער של ה"מונדו דפורטיבו" על כך שהקבוצה רוצה את מרכוס ראשפורד, הכוכב הצעיר והמוכשכ מנצ'סטר יונייטד. "ברור לקבוצה שהוא עשוי להיות יקר מאוד", נאמר בכתבה.


בברצלונה מודעים ליכולת המצוינת של ראשפורד העונה בליגה ורוצים אותו בגלל שהוא יכול לשחק גם כמספר 9 וחלוץ מרכזי וגם באגפים. גם העובדה שהוא רק בן 21 קוסמת לברצלונה שמחפשת צעירים בדומה לריאל מדריד שהפכה זאת למדיניות. ההחלטה של בארסה לרכוש חלוץ שיהיה יורשו של לואיס סוארס ובקבוצה יודעים שאסור לעשות טעות בבחירת השחקן המתאים.


הקטאלונים מעריכים את הטכניקה של ראשפורד, המהירות והיכולת הפיזית וגם העובדה שהפך לשחקן יותר קבוצתי העונה. החלוץ כבש 12 שערים בכל המסגרות, רק שער אחד פחות ממאזנו בכל העונה שעברה. למרות זאת, חוזהו של ראשפורד מסתיים ב-2020 ויונייטד כבר מתכננת להאריך את חוזהו, אך ב'קאמפ נואו' מעריכים שיוכלו לפתות אותו. 


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… RASHFORD, EN LA AGENDA. pic.twitter.com/LksUKsJV1w

— El 10 (@el10blaugrana) 26 במרץ 2019

נתון שיכול לצנן את ההתלהבות בבארסה היא ששחקנים בריטיים לא הצליחו בעבר בקבוצה. מארק יוז וגארי ליניקר נחשבים לכשלונות. אריק אבידל שהגיע לפורטוגל לחזות בלוקה יוביץ', הופתע שהשחקן כלל לא שותף במשחק בו סיימו נבחרות סרביה ופורטוגל בתיקו 1:1 ונשאר על הספסל, על אף שכבש במשחק הידידות נגד נבחרת גרמניה שהסתיים בתיקו 1:1. 


עוד בנושא הרכש המסתמן של ברצלונה, עיתון "ספורט" הקאטלוני הפתיע כשפרסם שברצלונה שוקלת להחתים את מגן ליברפול אלברטו מורנו. המגן השמאלי בן ה-26 מסיים בקיץ חוזה ויוכל לעבור חופשי לברצלונה. הקבוצה מחפשת מגן שמאלי שייתן פייט לג'ורדי אלבה ויידע שהוא מגיע כשחקן ספסל. מורנו בילה הרבה על הספסל של ליברפול ועבורו לא תהיה בעיה לעשות את זה על הספסל של בארסה.


#portadasport | Buenos días! Aqui tenéis la portada de SPORT, del martes 26 de marzo. ¡Que la disfrutéis!https://t.co/7gLEsyozNYpic.twitter.com/X3fySsOAFR

— Diario SPORT (@sport) 26 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי