לוקה זידאן פתח בשער, ריאל מדריד השיגה 2:3 דרמטי על הוואסקה

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | AFP

בנו של המאמן קיבל דקות ראשונות העונה וספג צמד שערים מצ'וקו (3) ואצ'ייטה (74), אך הבלאנקוס נמנעו ממבוכה לאחר שער מאוחר של בנזמה (89) שהצטרף לכיבושם קודם של איסקו (25) וסאביוס (63)

(גודל טקסט)
אחרי הצמד של ליאו מסי בניצחון ברצלונה בדרבי על אספניול, המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה מפגשים. ולנסיה השיגה ניצחון 0:1 יקר על סביליה בחוץ ונצמדה אליה בטבלה. לבאנטה ואייבר פתחו את משחקי היום עם 2:2 דרמטי ומאוחר יותר ראיו וייקאנו סיימה ב-1:1 בבית נגד ריאל בטיס וריאל ויאדוליד סיימה ב-1:1 מול ריאל סוסיאדד, במשחק שנעל את הערב, ריאל מדריד ניצחה 2:3 את הוואסקה.


ריאל מדריד – הוואסקה 2:3
ריאל מדריד עלתה למשחק הנח ביותר עבורה העונה כאשר פגשה את נועלת הטבלה הוואסקה במשחק בית שאסור לבלאנקוס למעוד. אולי בגלל זה בחר זידאן לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר עלו ב-11 בנו של המאמן, השוער לוקה זידאן וברהים דיאז שערך בכורה בהרכב.


ריאל מדריד נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה השלישית משער של צ'וקו, בהמשך המארחת הפכה את התוצאה הודות לצמד כיבושים של איסקו (25) וסבאיוס (63) אבל אצ'ייטה איזן 16 דקות לסיום. כשנראה היה שזינדין זידאן בדרך לשלם ביוקר על השינויים בהרכב, אבל המאמן הצרפתי עם לא מעט מזל יצא עם שלוש נקודות בתום המותחן לאחר כיבוש מאוחר של קארים בנזמה דקה לתוספת הזמן.



לוקה זידאן ספג שני שערים, אך קבוצתו יצאה עם ניצחון על הוואסקה (AFP)


סביליה – ולנסיה 1:0
קרב צמרת בין השישית בטבלה שאירחה את השביעית, כששתי הקבוצות רוצות להשיג את המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה העטלפים עלו ליתרון ברמון סאנצ'ס פיחואן. אבר באנגה הכשיל את חוסה גאיה ברחבה והשופט שרק לפנדל, דני פארחו לא התבלבל ושם את הכדור ברשת של חביאר דיאס.


לאחר התיקו מול חטאפה במחזור הקודם, ולנסיה מנצחת יריבה ישירה בקרבות הצמרת וכעת היא עדיין במקום השביעי אבל צמודה לסביליה שנמצאת מקום אחד מעליה ולשתיהן 43 נקודות. בצד השני, האנדלוסים שניצחו בשבוע שעבר את אספניול לא מציגים יכולת טובה ונראה שההדחה המפתיעה מהליגה האירופית על ידי סלביה פראג עדיין משפיעה על סביליה, שרוצה להגיע לליגת האלופות ופספסה הזדמנות להשתוות לחטאפה שבמקום הרביעי עם 46 נקודות.


#SevillaFCValencia

0-1 ⚽ 78' Último cambio para el @valenciacf

➡ Entra @FerranTorres20
⬅ Sale del campo @Carlos10Soler#AmuntValenciapic.twitter.com/CH3pnL7MEH

— Valencia CF (@valenciacf) March 31, 2019


לבאנטה – אייבר 2:2

המארחת כבר ראתה איך היא מגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות, אך סרג'י אנריק איזן ל-2:2 בדקה ה-78 וקבע חלוקת נקודות. חוסה לואיס מוראלס (5) ורובן רוצ'ינה (26) מצאו את הרשת עבור לבאנטה, גונסאלו אסקלנטה (20) איזן זמנית עבור אייבר. לבאנטה רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות והפער מסלטה ויגו שניצבת מתחת לקו האדום עומד על ארבע נקודות בלבד. אייבר לעומת זאת רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אך היא קצת יותר רגועה כאשר הפער שלה עומד על שמונה נקודות מהמקום שמוביל לירידת ליגה.



חלוקת נקדות בין לבאנטה ואייבר (Gettyimages)


ראיו וייקאנו – בטיס 1:1

אחרי שבעה הפסדי ליגה רצופים, ראיו הייתה רחוקה שמונה דקות בלבד מניצחון יקר מפז, אך שער של כריסטיאן טייו (82) קבע חלוקת נקודות והרגיע לא מעט קבוצות תחתית. ראול דה תומאס כבש ראשון (34) טהמאחרת נותרה במקום הלפני האחרון בטבלה עם 24 נקודות, ארבע מתחת לסלטה ויגו וחמש פחות מוויאריאל שניצבת מעל הקו האדום. בטיס, מנגד, נותרה במקום ה-9 עם 40 נקודות וחלומות על השגת הכרטיס לליגת האירופית.

 
 

81' ⏱⚽️ ¡¡¡GOOOOOOOOOOOOOOL DEL REAL BETIS!!! ¡Marca @ctello91 tras pase de @wllmcarvalho14!

#RayoRealBetis 1-1 ⚪#DíaDeBetispic.twitter.com/5kzMDgbjkB

— Real Betis Balompié (@RealBetis) March 31, 2019


ריאל ויאדוליד – ריאל סוסיאדד 1:1
אחרי שוויאדוליד עצרה את רצף ההפסדים לפני פגרת הנבחרות, היא הוסיפה למאזנה עוד נקודה קריטית לקרבות התחתית. קקו כבר כבר בדקה התשיעית לזכות המקומיים שחלמו על הגדלת הפער מהקו האדום לארבע נקודות, אבל מיקל אויארסבאל איזן בדקה ה-79 וחילץ עבור הבאסקים נקודה. בעקבות התיקו, ויאדוליד עם 30 נקודות ובמרחק שתי נקודות מסלטה ויגו שמתחת לקו, סוסיאדד עם 37 נקודות שמותירות אותה במקום ה-10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי